Δοκιμή: Ford Puma diesel | «Τραβάει» από χαμηλά & «δεν καίει»
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Ford Puma diesel | «Τραβάει» από χαμηλά & «δεν καίει»

176.591 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2021)

Η diesel έκδοση του Ford Puma προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου, ενώ φυσικά διατηρεί τον απολαυστικό του χαρακτήρα στο δρόμο και την ελκυστική εμφάνιση.

Το Ford Puma είναι από τα B-SUV που μας αρέσουν πολύ και παράλληλα έχει κερδίσει το αγοραστικό κοινό. Κάτι που φαίνεται και στις πωλήσεις λιανικής, όπου βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Διόλου τυχαίο, καθώς είναι από τα μοντέλα που «έχουν χαρακτήρα» και ξεχωρίζουν αισθητικά, βασικό συστατικό μιας επιτυχημένης συνταγής στην κατηγορία. Αρκετές είναι οι φορές άλλωστε που έχουμε αναφερθεί κολακευτικά στην σχεδίαση του Puma και τον τρόπο που έχει εκφράζει το δυναμισμό του, μέσω των αναλογιών, των φουσκωμένων θόλων και του μπροστινού προβόλου, που θυμίζει baby Macan.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Δεν σας κρύβουμε λοιπόν ότι περιμέναμε με ανυπομονησία να δοκιμάσουμε και την πετρελαιοκίνητη έκδοσή του, η οποία λόγω καυσίμου φαντάζει ιδανική γι αυτούς που γράφουν αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα σε ταξίδια. Έφτασε, λοιπόν, αυτή η ώρα και έτσι στις παρακάτω γραμμές θα μοιραστούμε την εμπειρία μας μαζί σας, αλλά και τι έδειξαν οι αναλυτικές μετρήσεις που κάνουμε σε κάθε μοντέλο.

Στην σπορτίφ και πλούσια έκδοση ST-Line
Το Puma diesel είναι διαθέσιμο από την σπορτίφ έκδοση ST-Line, με κόστος από 22.158 ευρώ, η οποία συνοδεύεται από ένα πολύ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού, με υπερπλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης και όλες τις σημαντικές ηλεκτρικές ανέσεις και ευκολίες. Ανάμεσα σε αυτές θα συναντήσουμε στοιχεία όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3`` με πλοήγηση και πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone, ασύρματη φόρτιση κινητού και το πακέτο ST- Line με σπορ ανάρτηση, flat-bottom τιμπόνι και διαφορετικό body-kit.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

test center
SEAT