Το τετράμετρο οικογενειακό υβριδικό: Το μικρό Honda Jazz επέστρεψε προικισμένο με full υβριδική τεχνολογία και χώρους που θυμίζουν μικρομεσαίο μοντέλο. Το ίδιο όμως και η τιμή του...
- 4η γενιά Honda Jazz - Κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία - Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με 109 ίππους - Καίει 5,1 λτ./100 χλμ. - Από 22.700 ευρώ
Στα πλαίσια της βραχυπρόθεσμης προοπτικής που θέλει όλα τα mainstream μοντέλα της Honda για την Ευρώπη να περιλαμβάνουν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις μέχρι το 2022, το ολοκαίνουργιο Honda Jazz είναι διαθέσιμο στη χώρα μας μόνο σε υβριδική έκδοση γεγονός που επιδρά στην τιμή του η οποία κάθε άλλο παρά ανταγωνιστική μπορεί να θεωρηθεί για ένα αυτοκίνητο 4 και κάτι μέτρων. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. To 4ης γενιάς Honda Jazz έφτασε τα 4.044 χλστ. σε μήκος (+14 χλστ.) και χωρίς να χάσει τις compact διαστάσεις του διατήρησε την monovolume λογική του, με το ύψος του όμως να έχει μειωθεί κατά 24 χλστ. στα 1.526 χλστ. Το μοντέρνο, καμπυλόγραμμo design του Jazz με νέα φώτα, ανασχεδιασμένες λεπτές μπροστινές κολόνες και νέους προφυλακτήρες είναι σαφώς πιο κομψό από ποτέ.
Και ακριβότερο επίσης. Το ιαπωνικό υβριδικό μικρό κοστίζει πλέον όσο ένα καλά εξοπλισμένο και δυνατό μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο: 22.700 ευρώ στη βασική έκδοση Comfort (από την οποία μάλιστα λείπουν στοιχεία όπως η κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών και οι ζάντες αλουμινίου) είναι πολλά… Τουλάχιστον ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι πλήρης με στάνταρ σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και 10 αερόσακους (μεταξύ των άλλων υπάρχει κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, καθώς και ένας για τα γόνατα του οδηγού).
H ολοκληρωμένη έκδοση Εlegance ανεβαίνει στα 24.700 ευρώ, ενώ η Εxecutive ξεφεύγει ακόμα περισσότερο στα 26.500 ευρώ. Με αυτές τις τιμές, η ανταγωνιστικότητα του Honda Jazz είναι μετέωρη στην ελληνική πραγματικότητα τουλάχιστον.
Εσωτερικό-Χώροι: Νέο look, γεροδεμένο και super πρακτικό
Στο ανασχεδιασμένο ταμπλό μπορεί να συνεχίζει να κυριαρχεί το σκληρό πλαστικό (μόνο τα μετωπικά του μέρη καλύπτονται από φλοίδα με μαλακή υφή), αλλά σε τελική ανάλυση αυτό που επικρατεί είναι το προσεγμένο φινίρισμα και η ιδιαίτερη αίσθηση στιβαρότητας και αντοχής στο χρόνο. Από την άλλη, η νέα διάταξη έχει πολλά high-tech χαρακτηριστικά με πρωτεύον στοιχείο τη νέα εύχρηστη και απόλυτα ευκρινή 9άρα οθόνη αφής ψηλά στο κέντρο για τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών και της κορυφαίας συνδεσιμότητας. Στην τελευταία περιλαμβάνεται πλέον και ψηφιακός βοηθός Honda Personal Assistant (ξεκινάει με τον χρήστη να λέει ΟΚ, Honda). Ο κλασσικός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από μια 7 ιντσών TFT οθόνη, που παρέχει όλες τις πληροφορίες, καθώς και τη ροή ισχύος, την ανάκτηση ενέργειας και όλα τα σχετικά.
Εκτός από το ίδιο με πριν μεταξόνιο (2.517 χλστ.), το νέο Jazz διατήρησε φυσικά την ευρυχωρία και την κορυφαία πρακτικότητα, που ανέκαθεν το χαρακτήριζαν και που εκφράζεται από τις δεκάδες θέσεις για μικροαντικείμενα και κυρίως από τα πίσω Magic Seats. Αυτά δημιουργήθηκαν χάρη στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω και ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα και παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών από τα 304 λτ. μπορεί να φτάσει τα 1.205 λτ. συμβάλοντας και αυτός με τη σειρά του ώστε το Jazz να είναι το πιο οικογενειακό μικρό!