Ο διάκοσμος είναι όμορφος και σύγχρονος με την ποιότητα κατασκευής να ικανοποιεί παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο διάκοσμος είναι όμορφος και σύγχρονος με την ποιότητα κατασκευής να ικανοποιεί παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών.

Εσωτερικό: Νεανικό και σύγχρονο

222.156 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2020)

Στο εσωτερικό του Kona Hybrid δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες διαφορές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του, με τη σχεδίαση να είναι έτσι και πάλι ευχάριστη με νεανικό αέρα και σύγχρονη. Ο πίνακας οργάνων είναι ωστόσο ανασχεδιασμένος ώστε να ενσωματώσει το όργανο της λειτουργίας της υβριδικής τεχνολογίας, παραμένει φυσικά και πάλι ευανάγνωστος και σύγχρονος. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί την οθόνη του συστήματος infotainment των 7 ιντσών (προαιρετικά 10,25 ιντσών) και είναι πρακτική και όμορφη, ενώ αναφορικά με τη θέση οδήγησης, ο οδηγός κάθεται ψηλά αλλά θέλει χρόνο να βρει την ιδανική θέση παρά την πληθώρα ρυθμίσεων που του προσφέρει τόσο το κάθισμα όσο και το τιμόνι. Η εργονομία επίσης είναι θετική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το ταμπλό αποτελείται από σκληρά πλαστικά -όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας- και η ποιότητα κατασκευής του είναι καλή και εμφανίζει όμορφο φινίρισμα αλλά και προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης, ενώ πόντους προσφέρει το πακέτο διχρωμίας που διαθέτει αυτή η έκδοση. 

Σίγουρα πάντως μια πινελιά μαλακών υλικών σε κάποια μέρη θα ήταν καλοδεχούμενη και θα αναβάθμιζε ακόμα περισσότερο την εικόνα του.

Όπως και να χει, το Kona Hybrid εκτός από τη δεδομένη υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία του υβριδικού του συστήματος, χρησιμοποιεί και όλα τα νεότερα συστήματα άνεσης-ασφάλειας και υποβοήθησης, συμπληρώνοντας έτσι το high-tech προφίλ του και σε αυτό το επίπεδο, ενώ προαιρετικά (με 600 ευρώ επιπλέον) μπορεί να εξοπλιστεί και με σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL