9 Φωτογραφίες »
Μίνι, αλλά τι μίνι; Ένα μίνι να! To λιλιπούτειο i10 είναι το μικρότερο μοντέλο της Hyundai, που εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της "GoBig". Εδώ, δοκιμάζουμε τη «βασική» έκδοση με τον 1.000άρη κινητήρα των 67 ίππων.
Τι ζητάει ο μέσος αγοραστής από ένα αυτοκίνητο πόλης; Να είναι ευέλικτο, να μην καίει, να είναι ομορφούλι και να είναι φθηνό στην αγορά. Από εκεί και πέρα, ότι περισσότερο παίρνει, τόσο το καλύτερο για αυτόν. Σωστά; Εσείς, για παράδειγμα, τι παραπάνω θέλετε από ένα αυτοκίνητο πόλης; Θέλετε χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, τεχνολογία, καλή ποιότητα κατασκευής και πάτημα μεγαλύτερου μοντέλου; Τι από όλα; Αν η απάντηση είναι όλα τα παραπάνω, τότε συνεχίστε να διαβάζετε τις παρακάτω γραμμές…
Η πρώτη επαφή μας με το κορεατικό μίνι έγινε πριν δύο μήνες, στην αρχή του… lockdown που θα μείνει στην ιστορία, και οι εντυπώσεις από την έκδοση των 84 ίππων ήταν πολύ θετικές. Τόσο, που το έφεραν στη κορυφή των προτιμήσεών μας στην κατηγορία. Τώρα, λοιπόν, ήρθε η στιγμή της βασικής έκδοσης με τα 64 άλογα. Πόσο καλή είναι και -τελικά- ποια είναι η πιο συμφέρουσα;
Από 11.190 ευρώ
Σε πρώτη ανάγνωση, η τιμή εκκίνησης του i10 φαίνεται αλμυρή. Όμως κακά τα ψέματα, ξεχάστε τις εποχές που αγοράζαμε μίνι με 8 και 9 χιλιάρικα. Η κατηγορία έχει ακριβύνει, και η τιμή του i10 δεδομένου του τι παίρνεις κρίνεται καλή. Από τη βασική, δηλαδή, έκδοση FRESH παίρνεις 6 αερόσακους, ένα πλήρες μπουκέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας με 10 συστήματα (Hyundai SmartSense), Cruise Control, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και air condition, όμως η έκδοση που εμείς θα σας προτείνουμε εμείς είναι η επόμενη, η STYLE. Γιατί με 800 ευρώ επιπλέον (11.990 ευρώ) προστίθεται στον εξοπλισμό σύστημα αναγνώρισης φωνής (σ.σ. θα σε βολέψει, πίστεψέ με), έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηχεία και στις πίσω πόρτες και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Με λίγα λόγια, ο εξοπλισμός του i10 είναι πλούσιος, διαθέτει στοιχεία από τις επόμενες κατηγορίες, και για αυτόν τον λόγο λέμε ότι το Hyundai i10 είναι μίνι… μα τι μίνι!
Σελίδα 2 | Είναι οικονομικό, όχι σβέλτο |
Σελίδα 3 | Κορυφαίο στους υπόλοιπους τομείς |
Σελίδα 4 | Η άποψή μας |
Διορθώστε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξέμεινε ροπή από tsi. Το ελαφρύ τιμόνι μόνο μείον δεν είναι για αυτοκίνητο πόλης, στα πράσινα έπρεπε να μπει.