Νεανικό και μοντέρνο σε σχεδίαση το εσωτερικό του i10. Κορυφαία επίσης η ποιότητα και συναρμογή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Στους υπόλοιπους τομείς του κορεατικού μοντέλου δεν θα αναφερθούμε λεπτομερώς, γιατί δεν διαφοροποιείται κάτι σε σχέση με την έκδοση 1.2 84 PS που είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν. Θα επαναλάβουμε, ωστόσο, ότι τo i10 είναι top σε χώρους για επιβάτες και αποσκευές (σ.σ. ενδεικτικά το πλάτος για τους πίσω επιβάτες είναι μεγαλύτερο και από μοντέλα της επόμενης κατηγορίας), το εσωτερικό έχει μοντέρνο σχεδιασμό και κορυφαία ποιότητα για μίνι, η εργονομία είναι απροβλημάτιστη, ενώ αναφορικά με την οδική συμπεριφορά η κορυφαία ευελιξία μέσα στην πόλη, η άνεση, η καλή ποιότητα κύλισης και τα δυναμικά χαρακτηριστικά συνθέτουν μια ολοκληρωμένη πρόταση, η οποία έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα δεδομένα της κατηγορίας.
Διορθώστε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξέμεινε ροπή από tsi. Το ελαφρύ τιμόνι μόνο μείον δεν είναι για αυτοκίνητο πόλης, στα πράσινα έπρεπε να μπει.
Διορθώστε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξέμεινε ροπή από tsi. Το ελαφρύ τιμόνι μόνο μείον δεν είναι για αυτοκίνητο πόλης, στα πράσινα έπρεπε να μπει.