Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμικό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.
Βασικός κινητήρας του i10 είναι ένας 3κύλινδρος 1.000 κυβικών που αποδίδει 67 άλογα. Σωστά το υποθέτετε, οι επιδόσεις δεν είναι το φόρτε του, όπως θα διαβάσετε στον πίνακα μετρήσεων, αλλά πλεονέκτημά του είναι η κατανάλωση. Συγκεκριμένα, 5,2 λτ./100 χλμ. μας έκαψε, νούμερο αισθητά πιο κάτω σε σχέση με τον 1.200άρη των 84 PS. Μάλιστα, έχουμε να σημειώσουμε, πως παρότι η ιπποδύναμή του είναι μόλις 67 άλογα και η ροπή στα 96 Nm, στην πράξη η 3κύλινδρη φύση και η ζωντάνια του στις χαμηλές στροφές μας κέρδισε όσο κινηθήκαμε μέσα στην πόλη. Εκτός ήμασταν προετοιμασμένοι και άρα κινηθήκαμε στους ρυθμούς ενός μίνι που βγαίνει από το φυσικό του περιβάλλον, πληρώνει διόδια και φτάνει μέχρι την… Χαλκίδα. Στην ερώτηση, τέλος, ποιος κινητήρας από τους δύο; Δεδομένου πως πρόκειται για ένα μοντέλο πόλης, θεωρούμε πως ο 1.000άρης ταιριάζει περισσότερο και δεν θα σε αφήσει κάπου εκτεθειμένο.
Διορθώστε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξέμεινε ροπή από tsi. Το ελαφρύ τιμόνι μόνο μείον δεν είναι για αυτοκίνητο πόλης, στα πράσινα έπρεπε να μπει.
Διορθώστε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξέμεινε ροπή από tsi. Το ελαφρύ τιμόνι μόνο μείον δεν είναι για αυτοκίνητο πόλης, στα πράσινα έπρεπε να μπει.