ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι οικονομικό, όχι σβέλτο

98.741 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2020)
Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμικό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.
7 Φωτογραφίες »

Στο δρόμο το i10 είναι ευέλικτο, πατάει γερά, και βγάζει δυναμικό, παρά το ελαφρύ τιμόνι του.

Βασικός κινητήρας του i10 είναι ένας 3κύλινδρος 1.000 κυβικών που αποδίδει 67 άλογα. Σωστά το υποθέτετε, οι επιδόσεις δεν είναι το φόρτε του, όπως θα διαβάσετε στον πίνακα μετρήσεων, αλλά πλεονέκτημά του είναι η κατανάλωση. Συγκεκριμένα, 5,2 λτ./100 χλμ. μας έκαψε, νούμερο αισθητά πιο κάτω σε σχέση με τον 1.200άρη των 84 PS. Μάλιστα, έχουμε να σημειώσουμε, πως παρότι η ιπποδύναμή του είναι μόλις 67 άλογα και η ροπή στα 96 Nm, στην πράξη η 3κύλινδρη φύση και η ζωντάνια του στις χαμηλές στροφές μας κέρδισε όσο κινηθήκαμε μέσα στην πόλη. Εκτός ήμασταν προετοιμασμένοι και άρα κινηθήκαμε στους ρυθμούς ενός μίνι που βγαίνει από το φυσικό του περιβάλλον, πληρώνει διόδια και φτάνει μέχρι την… Χαλκίδα. Στην ερώτηση, τέλος, ποιος κινητήρας από τους δύο; Δεδομένου πως πρόκειται για ένα μοντέλο πόλης, θεωρούμε πως ο 1.000άρης ταιριάζει περισσότερο και δεν θα σε αφήσει κάπου εκτεθειμένο.

Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλό, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.
7 Φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης κινητήρας των 67 ίππων είναι οικονομικός (5,2 λτ./100 χλμ.) και ζωντανός χαμηλό, ανταποκρινόμενος έτσι στις ανάγκες της κατηγορίας.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Hyundai i10 στη βασική
Σελίδα 2Είναι οικονομικό, όχι σβέλτο
Σελίδα 3Κορυφαίο στους υπόλοιπους τομείς
Σελίδα 4Η άποψή μας
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA