Κινητήρας: Οικονομικός και εστιασμένος στην καθημερινότητα
60.218 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2019)
Υπεύθυνος για την κίνηση του i20 είναι ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας με 84 ίππους και 122 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Ο προσανατολισμός του είναι στραμμένος προς την αστική χρήση, με αρκετά πολιτισμένη λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και αρκετά χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης, αλλά και μέση με 5,5 λτ./100 χλμ. έδειξαν οι μετρήσεις μας.
Η έλλειψη τούρμπο δεν το βοηθάει ώστε να τραβάει δυνατά από χαμηλά, ωστόσο το χαμηλό του βάρος και η διαθέσιμη ισχύς θα κινήσουν άνετα το i20, ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέσεις, παρά μόνο στα προσπεράσματα, καθώς οι ρεπρίζ με 5η «πνίγονται» από την μακριά κλιμάκωση του 5ταχυτου κιβωτίου. Εντός πόλης βέβαια, όταν βρείτε το ρυθμό που θέλετε, μπορείτε να τον διατηρήσετε χωρίς να χρειαστεί να έχετε συχνές επαφές με το λεβιέ των ταχυτήτων.
Πλήρες, παραπάνω από ικανοποιητικό, ουσιαστικά μονόδρομος σε αυτά τα λεφτά. Εναλλακτικά το δίδυμο kia rio που προσφέρει περισσότερο στυλ και εφτά χρόνια εγγύηση.
Πλήρες, παραπάνω από ικανοποιητικό, ουσιαστικά μονόδρομος σε αυτά τα λεφτά. Εναλλακτικά το δίδυμο kia rio που προσφέρει περισσότερο στυλ και εφτά χρόνια εγγύηση.