Το πρώτο πράγμα που θα εκτιμήσεις πίσω από το τιμόνι του i20, είναι η ευκολία που επιδεικνύει στη χρήση. Η ευελιξία του και η σωστή λειτουργία της ανάρτησης, που απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου κερδίζουν τον οδηγό στην καθημερινότητα, ενώ εκτός πόλης, το i20 είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, με αθόρυβη και ποιοτική κύλιση. Σε πιο γρήγορες διαδρομές, οι περιορισμοί τίθενται μονάχα από τον κινητήρα, με το μικρό της Hyundai να είναι ουδέτερο και προβλέψιμο υπό πίεση. Η αίσθηση πάντως που λαμβάνει ο οδηγός σε αυτές τις συνθήκες από το σύστημα διεύθυνσης είναι μέτρια. Τα φρένα τέλος που αποτελούνται από δίσκους εμπρός και πίσω (αεριζόμενοι εμπρός), ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους (100-0 χλμ./ώρα σε 37,9 μ.).
Πλήρες, παραπάνω από ικανοποιητικό, ουσιαστικά μονόδρομος σε αυτά τα λεφτά. Εναλλακτικά το δίδυμο kia rio που προσφέρει περισσότερο στυλ και εφτά χρόνια εγγύηση.
Πλήρες, παραπάνω από ικανοποιητικό, ουσιαστικά μονόδρομος σε αυτά τα λεφτά. Εναλλακτικά το δίδυμο kia rio που προσφέρει περισσότερο στυλ και εφτά χρόνια εγγύηση.