O 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος και τετράγωνος κινητήρας (86 χλστ. διάμετρος Χ διαδρομή) κινητήρας του Hyundai i30 N, αποδίδει στην έκδοση Performance 275 ίππους και 353 Nm ροπής η οποία φτάνει τα 375 Nm σε κατάσταση overboost. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να μην είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία, ωστόσο η χροιά του μέσω των εξατμίσεων θυμίζει πολύ ισχυρότερες κατασκευές, γεμίζοντας την καμπίνα με μπάσο ή στριγκό ήχο ανάλογα με την επιλογή από το σύστημα παραμετροποίησης «N Grin Control System» για το οποίο θα πούμε παρακάτω. Εκτός από την σπορ χροιά του, προσφέρει και αντίστοιχη λειτουργία, όντας ελαστικός από χαμηλά και γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του, επιδεικνύοντας παράλληλα και πολιτισμένα χαρακτηριστικά απόδοσης και γραμμικότητα. Στην έκδοση Performance με τους 275 ίππους, ο κινητήρας αυτός είναι ικανός να χαρίσει πολύ καλές επιδόσεις στο νεότερο μέλος των GTi και το πρώτο Ν μοντέλο της Hyundai. Συνδυάζεται με 6τάχυτο σφιχτής κλιμάκωσης κιβώτιο το οποίο έχει κορυφαία αίσθηση και θετικό κούμπωμα και σε βίαιη χρήση. Μέχρι εδώ, ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου είναι ιδιαίτερα έντονος, ωστόσο ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς υπενθυμίζοντας πως και αυτό το i30 δεν θυσιάζει την πρακτικότητα των απλών του εκδόσεων στην καθημερινή χρήση. Μάλιστα αν θελήσεις και με την επιλογή Eco, αποκτά και έναν αρκετά οικονομικό ως προς την κατανάλωση χαρακτήρα, τηρουμένων πάντα των αναλογιών.
Το i30N κανονικά δεν βγαίνει μόνο με ηλεκτρονικά ελενχόμενο μπλοκέ διαφορικό ή βγαίνει και με περιορισμένης ολίσθησης?