Ικανοποιεί με τις επιδόσεις του ο 1,6 λτ. κινητήρας του Jaecoo 7 των 147 ίππων, ωστόσο έχει αυξημένες απαιτήσεις σε καύσιμο.
Το Jaecoo 7 είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές κινητήρα, με τον βασικό turbo του 1,6 λτ. να αποδίδει 147 ίππους και να συνδυάζεται προαιρετικά με το σύστημα τετρακίνησης όπως στην έκδοση της δοκιμής μας, ενώ η Plug-in Hybrid έκδοση (Super Hybrid System) συνδυάζει κινητήρα 1,6 λτ. 143 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων αποδίδοντας συνδυαστικά 347 ίππους. Αυτή είναι προσθιοκίνητη και η μπαταρία των 18,3 kWh του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 90 χλμ. (WLTP).
Η βασική επιλογή στην 4κίνητη έκδοση, διαμορφώνει μια έκδοση με πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας που παρότι περιορισμένης απόδοσης και αυξημένου βάρους (1.724 κιλά) δεν δυσκολεύεται σε κάποιον τομέα. Έτσι στην πράξη, οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του Jaecoo 7 με 10,4 δλ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και καλές σχετικά ρεπρίζ (5,6 δλ. και 7,7 δλ.) κάτι που οφείλεται κυρίως στο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που το εφοδιάζει και το οποίο «κρύβει» τις αδυναμίες του μοτέρ. Αυτό που δεν κρύβεται πάντως είναι η ανάγκη του σε καύσιμο, αφού έχει μέση τιμή κατανάλωσης τα 9,5 λτ./100 χλμ.. Μία ήπια υβριδική έκδοση θα βοηθούσε ίσως στο κομμάτι αυτό.