Δοκιμάζουμε το Jeep Compass με το νέο ήπιο υβριδικό σύνολο των 48V που έρχεται να δώσει πιο πράσινο χαρακτήρα στο καλαίσθητο και με premium αέρα SUV της Jeep.
Η Jeep βελτιώνει και εξελίσσει το τελευταίο διάστημα τα αυτοκίνητά της ώστε να παραμένουν επίκαιρα και ανταγωνιστικά, διατηρώντας βεβαίως το ξεχωριστό τους στυλ στο ακέραιο. Το Jeep Compass, λοιπόν, περνάει στo επόμενο level του εξηλεκτρισμού.
Στην καμπίνα ο premium προσανατολισμός αποτυπώνεται με την παρουσία μαλακών και ποιοτικών υλικών και του μοντέρνου διακόσμου.
Μετά την plug-in έκδοση λοιπόν, το Compass έρχεται και σε mild hybrid έκδοση. Η εξηλεκτρισμένη έκδοση του Compass χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα της Alfa Romeo Tonale, ήτοι turbo θερμικό κινητήρα 1,5 λτ. με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίπποι), που μπορεί να κινήσει υπό συγκεκριμένες συνθήκες από μόνο του το SUV της Jeep. Σύστημα που είδαμε πρόσφατα και στο Renegade, με σκοπό τη μείωση των ρύπων και συνεπακόλουθα της κατανάλωσης.
Ανεπαίσθητες οι αλλαγές σε καμπίνα και σχεδίαση
Στο αισθητικό κομμάτι, όπως συμβαίνει άλλωστε με όλα τα μοντέλα που εξηλεκτρίζονται οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες και αφορούν το διακριτικό πράσινο «e power» λογότυπο στην πίσω πόρτα και το αυτοκόλλητο με τη φράση «There is only one earth» στο πλαϊνό φτερό κάτω από την ονομασία του μοντέλου. Συνεπώς το αισθητικό του προφίλ παραμένει ξεχωριστό χάρη στην χαρακτηριστική εμπρόσθια μάσκα της Jeep με τις 7 κάθετες γρίλιες και το τετραγωνισμένο σχήμα που θυμίζει τον off-road προσανατολισμό της φίρμας
Αντίστοιχα και στην καμπίνα τίποτα δεν μαρτυρά την υβριδική αλλαγή, με τον premium προσανατολισμό να αποτυπώνεται με την παρουσία μαλακών και ποιοτικών υλικών στο ταμπλό και τις πόρτες, την ώρα που συνολικά ο διάκοσμος είναι μοντέρνος και ευχάριστος, με τον απαραίτητο hi-tech τόνο που δίνουν οι στάνταρ οθόνες 8,4 και 10,25 ιντσών του infotainment και του πίνακα οργάνων αντίστοιχα.