Στο δρόμο: Έμφαση την άνεση Το ανανεωμένο Jeep Compass δεν διαφέρει σημαντικά σε οδηγικό επίπεδο, προβάλλοντας ωστόσο πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, διακρίνεται για την απόσβεση της ανάρτησής του και την καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παρά τη σχετικά μαλακή ρύθμιση, αυτή προσφέρει καλό έλεγχο του αμαξώματος. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο σε στροφές είναι λογικές για το βάρος και την διαδρομή της ανάρτησης, με τον οδηγό να έχει έτσι καλό έλεγχο, ενώ ο κινητήρας και το κιβώτιο ανταποκρίνονται θετικά σε όλες τις περιπτώσεις, αντίθετα με το τιμόνι που είναι ελαφρύ και υπολείπεται σε απόκριση στη σβέλτη οδήγηση.
Σταθερή αξία της μάρκας είναι οι μεγάλες ικανότητες που προσφέρουν τα μοντέλα της σε εκτός δρόμου διαδρομές. Παρότι δικίνητο, λοιπόν, σε αυτή την έκδοση, το Compass μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, εκμεταλλευόμενο τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου, αλλά και τις καλές γωνίες του αμαξώματος (γωνία προσέγγισης 15,8ο, γωνία ράμπας 21,8ο και γωνία φυγής 30,8ο) όσο και την αυξημένη του απόσταση από το έδαφος (198 χλστ.) που είναι από τις μεγάλες για τα δεδομένα της κατηγορίας
Η γνώμη μας Το Jeep Compass εκσυγχρονίστηκε και βελτιώθηκε κερδίζοντας τις εντυπώσεις με το να διατηρεί το δικό του ξεχωριστό στυλ. Η έκδοση 80th Εdition το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό, αλλά ανεβάζει την τιμή του από τα 27.200 ευρώ στα 32.000 ευρώ.