Το Renegade 4xe στην κορυφαία έκδοση Trailhawk συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1,3 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 240 ίππους.
Kινητήρας: 240 ίπποι και κατανάλωση από 0 έως 6 λτ./100 χλμ.
40.263 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2021)
Η εποχή των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων αποτελεί μια χρυσή σελίδα στην αυτοκίνηση γενικότερα αφού ποτέ άλλοτε δεν συνδυάζονταν τόσο ιδανικά οι εντυπωσιακές επιδόσεις και οικονομία. Το Jeep Renegade δεν αποτελεί εξαίρεση, επιστρατεύοντας για το λόγο αυτό τον ισχυρό 1,33 λίτρων βενζινοκινητήρα της γκάμας του με απόδοση 180 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με τον έναν ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια και μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο έτερος ηλεκτροκινητήρας που έχει απόδοση 60 ίππους βρίσκεται στον πίσω άξονα και διαθέτει ενσωματωμένο διαφορικό «e-axle», μεταφέροντας την κίνηση και σε αυτούς τους τροχούς. Παράλληλα ρυθμίζει αντίστοιχα και τη λειτουργία του συστήματος 4κίνησης ανάλογα με την επιλογή του οδηγού από τους διακόπτες του SELEC-TERRAIN και τα προγράμματα παραμετροποίησης που θα δούμε στον τομέα της οδικής του συμπεριφοράς.
Επιστρέφοντας στο υβριδικό σύστημα κίνησης του Renegade 4xe, η συνολική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 240 ίππους ενώ η μπαταρία του συστήματος που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα έχει χωρητικότητα 11,4 kWh προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. Για τη φόρτισή της χρειάζεται λιγότερο από 2 ώρες μέσω του wallbox που προσφέρει δωρεάν η Jeep.
Στην πράξη και έχοντας ενέργεια στη μπαταρία, το Renegade 4xe λειτουργεί ως ηλεκτρικό και επιταχύνει αθόρυβα μέχρι και τα 130 χλμ./ώρα. Όταν ο οδηγός επιταχύνει πιο έντονα, τότε αναλαμβάνει έργο και ο θερμικός κινητήρας ο οποίος σε αυτές τις συνθήκες παράγει ένα λογικό βουητό που είναι και το μόνο χαρακτηριστικό που δηλώνει την εμπλοκή του, μαζί βέβαια με την αίσθηση της επιτάχυνσης και τις δυνατές επιδόσεις που προσφέρει το γεμάτο αυτό σύνολο. Η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία του ανέρχεται στα 40 χλμ. περίπου (σ.σ. 50 σύμφωνα με την Jeep σε κύκλο WLTP) κάτι που εξασφαλίζει χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Πιο συγκεκριμένα η μέση τιμή αυτής ανέρχεται στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. με χρήση βεβαίως και της ηλεκτρικής ενέργειας από την πλήρη φόρτιση των μπαταριών του.
Εκτός από την υβριδική λειτουργία του ΗYBRID, υπάρχουν επιπλέον προγράμματα που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός. Aυτά είναι το ELECTRIC το οποίο προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση όσο το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών επιτρέπει και το πρόγραμμα E-SAVE το οποίο υποστηρίζει δύο δευτερεύουσες λειτουργίες που ονομάζονται Passive E-SAVE (διατηρεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και με τη βοήθεια του θερμικού κινητήρα) και Active E-SAVE (φορτίζει τη μπαταρία στο 80% μέσω του θερμικού κινητήρα και του συνδεδεμένου σε αυτόν ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια).
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο.
Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis.
Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis. Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.