Το Jeep Renegade και σε αυτή του την έκδοση αποτελεί ένα από τα πιο ικανά μοντέλα της κατηγορίας σε εκτός δρόμου διαδρομές. Συνολικά διαθέτει 11 προγράμματα παραμετροποίησης για την οδήγηση, το υβριδικό σύνολο και την τετρακίνηση.
Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
39.886 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2021)
Στο δρόμο: Ανετο και σβέλτο εντός, κορυφαίο εκτός
Oδηγικά η Plug-In υβριδική έκδοση του Renegade χαρακτηρίζεται από άνεση και μεγάλες δυνατότητες σε εκτός δρόμου διαδρομές, αποτελώντας έναν άξιο εξηλεκτρισμένο διάδοχο της Jeep. Αρχικά όπως συμβαίνει και σε όλα τα αντίστοιχα μοντέλα, το αυξημένο βάρος που εδώ ανέρχεται στα 1.770 κιλά και που είναι κατά 340 κιλά περισσότερο από την 4κίνητη έκδοση του συμβατικού Renegade, αντιμετωπίζεται από την σφιχτότερη σε ρύθμιση ανάρτηση σε επίπεδο συμπεριφοράς και από την απόδοση του συνόλου όσον αφορά στο τράβηγμα. Η ανάρτηση έτσι διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος χωρίς να επιτρέπει ανεπιθύμητες τάσεις και διατηρεί παράλληλα την άνεση σε πολύ καλά επίπεδα. Στα προγράμματα οδήγησης του συστήματος SELEC-TERRAIN® που προσαρμόζει το οδηγικό προφίλ ανάλογα με τις οδικές συνθήκες προστίθεται και η επιλογή «Rock» στην έκδοση Trailhawk και μαζί με τις υπόλοιπες (Auto, Snow, Sand και Mud) αναλαμβάνει να ρυθμίσει την πρόσφυση ανάλογα με το τερέν. Ο οδηγός έχει επιπλέον και 3 επιλογές για το σύστημα 4κίνησης, που είναι ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων (κοντά) και το κλείδωμα της 4κίνησης σε ποσοστό 50-50, αλλά και το σύστημα ελέγχου σε κατάβαση. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη μαλακή ανάρτηση, την απόσταση των 201 χλστ. από το έδαφος και τις γωνίες off road του Renegade, σε συνδυασμό και με τα Mud+Snow ελαστικά της έκδοσης, το καθιστούν ένα από τα πιο ικανά και στην εξηλεκτρισμένη του έκδοση, μοντέλα της κατηγορίας.
Η γνώμη μας
Αναμφίβολα το Renegade εντυπωσιάζει με τον χαρακτήρα, τις επιδόσεις, την χαμηλή του κατανάλωση και τις μεγάλες του δυνατότητες στο δρόμο, με αποτέλεσμα να συνιστά μια ξεχωριστή και state of the art πρόταση που όμοιά της δεν συναντάμε στην compact κατηγορία των SUV. Όμως δεν είναι αυτός ο λόγος που κοστίζει παραπάνω από μια συμβατική έκδοση, αλλά το γεγονός πως η τεχνολογία που φέρει κοστίζει αρκετά, όπως συμβαίνει και σε όλα τα Plug-In Hybrid αυτοκίνητα.
+ Εμφάνιση, χαρακτήρας, εικόνα και ποιότητα εσωτερικού, προγράμματα οδήγησης- υβριδικού συστήματος και τετρακίνησης, άνεση ανάρτησης, χώροι, δυνατότητες εκτός δρόμου - Τιμή αγοράς, βάρος κατασκευής, αίσθηση τιμονιού στις μεγάλες ταχύτητες
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο.
Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis.
Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis. Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.