Αγρίμι οικολόγος: Το Renegade είναι το 2ο Plug-In Hybrid μοντέλο στην γκάμα της Jeep και ξεχωρίζει για τον χαρακτήρα του ειδικότερα στην κορυφαία έκδοση Trailhawk των 240 ίππων που δοκιμάζουμε.
What is new
- Plug-In Hybrid με 1,3 λτ.
κινητήρα βενζίνης και 2 ηλεκτροκινητήρες
- Τετρακίνητο με συνολική απόδοση 240 ίππων
- Κατανάλωση έως 6,0 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 41.000 ευρώ
Μαζί με το νέο Compass, η Jeep λανσάρει στην αγορά και την αντίστοιχη «επαναφορτιζόμενη» έκδοση του compact SUV της, του Renegade. Με την Plug-In Hybrid τεχνολογία να είναι κοινή στα δύο μοντέλα η Jeep «εξηλεκτρίζει» έτσι την γκάμα της με τον καλύτερο τρόπο. Το Renegade με την ονομασία 4xe είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις (Limited, S και Trailhawk) με τιμές που ξεκινούν από τα 41.000 ευρώ, με την FCA να τα πριμοδοτεί με το Eco Bonus πρόγραμμα το οποίο ορίζει έκπτωση έως 1.400 ευρώ, δωρεάν μεταλλικό χρώμα, δωρεάν σύστημα οικιακής φόρτισης μέσω wallbox, 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (8 για την μπαταρία του υβριδικού συστήματος) και 4 χρόνια δωρεάν παροχή οδικής βοήθειας. Σε κάθε περίπτωση, οι λιανικές τιμές προ φόρων του Renegade 4xe σε όλες τις εκδόσεις του είναι κάτω από τις 40.000 ευρώ και οι εκπομπές ρύπων C02 κάτω από τα 50 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα να επωφελούνται και από μηδενικό φόρο για εταιρική χρήση. Εμείς το δοκιμάζουμε στην κορυφαία από κάθε άποψη έκδοση Trailhawk, η οποία κοστίζει από 44.500 ευρώ που αποτελεί μια πραγματικά ξεχωριστή πρόταση στην κατηγορία και στην αγορά γενικότερα. Ας την δούμε.
Eμφάνιση: Ξεχωρίζει με κάθε τρόπο
To Jeep Renegade είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην κατηγορία του ακόμα και στις συμβατικές του εκδόσεις. Ξεχωρίζει για τον τετραγωνισμένο αισθητικό χαρακτήρα του ενώ κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του αποτελούν η κλασική εμπρός μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που διαθέτει, διαμορφώνοντας ένα μοτίβο που συναντάμε και σε διάφορα μέρη στο εσωτερικό του. Η έκδοση Trailhawk εκφράζει ένα πιο off road αισθητικό προφίλ το οποίο συνοδεύεται και από αντίστοιχες ικανότητες και στην πράξη. Φέρει έτσι το λογότυπο Trail Rated® της Jeep μαζί με τις αισθητικές διαφορές όπως είναι οι ζάντες 17 ιντσών, η προσθήκη προστατευτικών ποδιών, ο γάντζος στο πίσω μέρος και άλλα στοιχεία. Από κει και ύστερα στην Plug-In Hybrid έκδοσή του, ενσωματώνει τα λογότυπα 4xe της έκδοσης, αλλά και το μπλε χρώμα που συνοδεύει τα λογότυπα «Jeep» και «Renegade» για να εκφράσει τον πιο φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του, παρά τη γενικότερα σκληροτράχηλη εικόνα του.
Εσωτερικό -Χώροι: Πιο high-tech και πλήρες με μικρή μείωση στο χώρο αποσκευών
Στο εσωτερικό του, το Jeep Renegade 4xe δεν διαφέρει σημαντικά από τις συμβατικές του εκδόσεις διατηρώντας την ξεχωριστή και πληθωρική εικόνα του, με τα τετράγωνα μοτίβα και τις όμορφες λεπτομέρειες που του προσθέτει η έκδοση Trailhawk. Ο διάκοσμος είναι σύγχρονος και ξεχωρίζει σε αυτή την έκδοση από την μεγάλη οθόνη στον πίνακα οργάνων που παρέχουν πληροφορίες για το υβριδικό του σύστημα, όπως και το δεξί όργανο για την κατάσταση της φόρτισης (σ.σ. αριστερά υπάρχει στροφόμετρο). Η high-tech εικόνα του συμπληρώνεται και από την οθόνη αφής του συστήματος infotainment UConnect που προσφέρει διευρυμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και καινοτόμες υπηρεσίες που σχετίζονται με την ασφάλεια και την άνεση καθώς και πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το υβριδικό σύστημα κίνησης, την μπαταρία κλπ. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή με μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και προσεγμένο επίπεδο φινιρίσματος και συναρμολόγησης, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες παραμένουν αναλλοίωτοι και πάλι ικανοί με αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους, με την προσθήκη των μπαταριών κάτω από το πίσω κάθισμα να μειώνει κατά 21 λίτρα το χώρο αποσκευών, φτάνοντας τώρα τα 330 λίτρα που και πάλι επαρκούν.
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο.
Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis.
Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis. Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.