Το να μην «ψαρώσεις» στη θέα του νέου πεντάθυρου Jeep Wrangler, ειδικά στην έκδοση Rubicon, είναι το ίδιο εύκολο όσο να πάρεις από το στόμα ενός πεινασμένου ροτβάιλερ μια ζουμερή μπριζόλα.
Δοκιμή: Jeep Wrangler Unlimited
Όταν μετά την Αποκάλυψη όλα θα είναι «ίσιωμα», το νέο Wrangler, που εκμοντερνίστηκε χωρίς να χάσει στο ελάχιστο τις ασύλληπτες εκτός δρόμου ικανότητές του, θα βολτάρει κάνοντας πλάκα με τις όποιες κακοτοπιές βρει στο διάβα του.
Στην εποχή της αναζήτησης της απόλυτης οικονομίας και οικολογίας, η Jeep επιμένει να διατηρεί το macho χαρακτήρα και να μην δίνει δεκάρα για κομψές λεπτομέρειες όπως η κομψότητα και η χάρη του σχεδιασμού ή η αεροδυναμική…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Νέα γενιά Jeep Wrangler- 2,2 turbodiesel με 200 άλογα
- 8άρι αυτόματο κιβώτιο
- «Καίει 12,1 λτ./100 χλμ.
- Με 85.900 ευρώ (Rubicon)
Το να μην «ψαρώσεις» στη θέα του νέου πεντάθυρου Jeep Wrangler, ειδικά στην έκδοση Rubicon, είναι το ίδιο εύκολο όσο να πάρεις από το στόμα ενός πεινασμένου ροτβάιλερ μια ζουμερή μπριζόλα. Υπό το πρίσμα του εντυπωσιασμού λοιπόν το νέο Wrangler βάζει γκολ από τα αποδυτήρια συνεχίζοντας το θρύλο του ονόματός του. Αν και διατηρεί τις βασικές αναλογίες και την τετράγωνη λογική των προγόνων του, το νέο Wrangler με κωδικό JL καταφέρνει να δείχνει νέο και πιο επιβλητικό από ποτέ.
Φυσικά και κανείς δεν τόλμησε να αλλάξει τις εφτά κάθετες γρίλιες στη μάσκα, που όμως έχει φαρδύνει αισθητά μαζί με όλο το αμάξωμα ή τα στρογγυλά μπροστινά φανάρια, που πλέον είναι Full LED. Η πίσω πόρτα ανοίγει φυσικά προς το πλάι και εννοείται πως φέρει την κρεμαστή, κανονικών διαστάσεων, ρεζέρβα, που όμως έχει τοποθετηθεί 30 πόντους χαμηλότερα για ευκολία στο βάλε-βγάλε. Στην εποχή της αναζήτησης της απόλυτης οικονομίας και οικολογίας, η Jeep επιμένει να διατηρεί το macho χαρακτήρα και να μην δίνει δεκάρα για λεπτομέρειες όπως η κομψότητα του σχεδιασμού ή η αεροδυναμική.
Μιλάμε για ένα θηριώδες όχημα 4,88 μέτρων και σχεδόν 2 μέτρων ύψους, που είναι εντελώς διαφορετικό από ότι άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο και που κάνει ανάλογου μεγέθους μοντέρνα SUV να δείχνουν σαν μοντελάκια- μινιατούρες, ειδικά απέναντι από το κόκκινο Rubicon μοντέλο της δοκιμής με τα θεόρατα full mud ελαστικά (255/75 R17) και την hardtop πλήρως αφαιρούμενη οροφή. Σοκ και δέος: Αυτές είναι οι δύο λέξεις, που αρκούν για να περιγράψουν την σκηνική παρουσία του πεντάθυρου Jeep Wrangler στην έκδοση Rubicon.
Στην Αμερική έχει περίπου 45000 USD (το Rubicon με τον Pentastar 3.7) και θεωρείται ήδη ακριβό. Εδώ τα διπλά ελέω σοσιαλισμού. Το 2020 αναμένεται plug-in hybrid έκδοση οπότε ίσως γλυτώσει κανένα φόρο. Το μόνο βέβαιο είναι ότι όποιος περίμενε το JL για να αγοράσει φτηνό μεταχειρισμένο JK, μάλλον έχασε...
Πανάκριβο,συν φόρος πολυτελείας,συν εφορία,συν πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας=καταδικασμένο.
Παιδια διαβασα το αρθρο...αλλα τον καταλογο με τις καταναλωσεις δεν τον βρηκα ουτε ως pdf....μηπως εχει προβλημα το σαιτ???
Απάντηση: Καλημέρα σας, τους πίνακες με τις καταναλώσεις θα τους βρείτε στις εικόνες της κάθε καρτέλας-κατηγορίας.