2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το πρόγραμμα «i-Pedal», που παρέχει την δυνατότητα κίνησης με ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένου, ενεργοποιείται από το αριστερό paddle ρύθμισης του βαθμού ανάκτησης ενέργειας.
Κινητήρας-Αυτονομία: Καυτές επιδόσεις, μεγάλη αυτονομία & δυνατότητα φόρτισης σε 18 λεπτά!
55.791 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2022)
Το EV6 προσφέρεται σε ποικίλες διαμορφώσεις συστημάτων κίνησης, καθώς υπάρχουν τυπικές και μεγάλης εμβέλειας μπαταρίες, με κίνηση στον πίσω άξονα ή και στους δύο. Το μοντέλο που δοκιμάσαμε ήταν αυτό με την μεγάλη μπαταρία (77,4 kWh) και την τετρακίνηση, κάτι που μεταφράζεται σε 2 ηλεκτροκινητήρες: Ένας με 101 άλογα και 255 Nm για τους μπροστινούς τροχούς και ένας με 225 άλογα και 350 Nm για τους πίσω. Συνδυαστικά η απόδοση είναι 325 άλογα και 605 Nm ροπής, τα οποία χαρίζουν καταιγιστικές επιδόσεις στο βάρους 2.015 κιλών αμάξωμα (477,1 κιλά ζυγίζει μόνο η μπαταρία). Σημειώστε: 0-100 σε 5,3 δλ., 30-80 σε 2,5 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ. και 80-120 σε 3,9 δλ., όταν η τελική ταχύτητα φτάνει στα 188 χλμ./ώρα. Η αθόρυβη επιτάχυνση έχει απόκριση σφεντόνας χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης, αλλά με το γκάζι στο πάτωμα μην περιμένετε να πάτε μακριά χωρίς την ανάγκη φόρτισης.
Σε μικτές συνθήκες η Kia υπόσχεται 484 με μια φόρτιση, εμείς με τις μετρήσεις μας είδαμε γύρω στα 440 χλμ., που είναι μια πολύ καλή επίδοση. Φυσικά στην πόλη το νούμερο αυτό αυξάνεται αρκετά, χάρη στο έξυπνο -και ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι- σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Υπάρχει επίσης και πρόγραμμα «i-Pedal», που παρέχει την δυνατότητα κίνησης με ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένου, κάνοντας την ίδια στιγμή την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας για επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στην εθνική η αυτονομία μειώνεται αισθητά, ειδικά με ταχύτητα πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά άλλωστε. Αυτό που αξίζει να τονίσουμε είναι πως η πλατφόρμα E-GMP δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 400V και 800V και μάλιστα χωρίς να χρειάζονται έξτρα καλώδια και σχετικός πονοκέφαλος. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο EV6 να μπορεί φορτίσει από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά αν συνδεθεί σε supercharger 350 kW. Η Kia υπογραμμίζει πως το EV6 με λιγότερα από 4,5 λεπτά φόρτισης (στα 800V) μπορεί να διανύσει σχεδόν 100 χιλιόμετρα. Απίθανα πράγματα!
Το Kia EV6 φέρει την τεχνολογία vehicle-to-load, όντας έτσι ικανό να τροφοδοτήσει με ρεύμα ηλεκτρικές συσκευές μέχρι 3,6 kW ή να φορτίσει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σε μικτές συνθήκες η Kia υπόσχεται 484 με μια φόρτιση, εμείς με τις μετρήσεις μας είδαμε γύρω στα 440 χλμ., που είναι μια πολύ καλή επίδοση. Φυσικά στην πόλη το νούμερο αυτό αυξάνεται αρκετά, χάρη στο έξυπνο -και ρυθμιζόμενο με paddles στο τιμόνι- σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Υπάρχει επίσης και πρόγραμμα «i-Pedal», που παρέχει την δυνατότητα κίνησης με ελάχιστη χρήση του πεντάλ φρένου, κάνοντας την ίδια στιγμή την μέγιστη δυνατή ανάκτηση ενέργειας για επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στην εθνική η αυτονομία μειώνεται αισθητά, ειδικά με ταχύτητα πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά άλλωστε. Αυτό που αξίζει να τονίσουμε είναι πως η πλατφόρμα E-GMP δίνει τη δυνατότητα φόρτισης 400V και 800V και μάλιστα χωρίς να χρειάζονται έξτρα καλώδια και σχετικός πονοκέφαλος. Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει στο EV6 να μπορεί φορτίσει από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά αν συνδεθεί σε supercharger 350 kW. Η Kia υπογραμμίζει πως το EV6 με λιγότερα από 4,5 λεπτά φόρτισης (στα 800V) μπορεί να διανύσει σχεδόν 100 χιλιόμετρα. Απίθανα πράγματα!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »