ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Το Kia Picanto είναι δεδομένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 4,7 μ..

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

34.258 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2021)

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ευκολία μετά... ραθυμίας
Η αυτοματοποιημένη έκδοση του Kia Picanto πραγματοποιεί τη διαδικασία της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης με τη βοήθεια ενός ρομποτικού συμπλέκτη και έτσι ο οδηγός έχει την αίσθηση του αυτόματου κιβωτίου μιας και χρησιμοποιεί μόνο γκάζι και φρένο. Όπως όλα τα αυτοματοποιημένα χειροκίνητα κιβώτια έτσι και το ΑΜΤ της Kia απαιτεί έναν χρόνο εξοικείωσης μιας και οι αλλαγές (ειδικά τα ανεβάσματα) θέλουν το… χρόνο τους. Σε αστικές συνθήκες το κιβώτιο ικανοποιεί με τη λειτουργία του και είναι ομαλό, αλλά αν αποφασίσεις να κινηθείς πιο σβέλτα παρατηρείται μια στιγμιαία αδράνεια, η οποία ωστόσο συνηθίζεται. Σε κάθε περίπτωση, το 1.197 κ.εκ. ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο, μηχανικό σύνολο των 84 ίππων και των 118 Nm ροπής, διαθέτει σχετικά πολιτισμένη λειτουργία, αλλά οι επιδόσεις από στάση είναι κατάτι πιο αργές σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Λόγω του kickdown όμως οι ρεπρίζ έχουν περισσότερο νεύρο και είναι αρκετά πιο σβέλτες. Το αυτόματο Kia Picanto δεν είναι τόσο οικονομικό όσο το χειροκίνητο με τη μέση κατανάλωση των 7,0/100 χλμ., να είναι πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Στο δρόμο: Ο Βασιλιάς της πόλης
Το Kia Picanto είναι δεδομένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 4,7 μ., ενώ παράλληλα προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Όταν εξοικειωθείς με τη ραθυμία του κιβωτίου στα ανεβάσματα, τότε θα εκτιμήσεις και την ευκολία του AMT κιβωτίου στα σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση της πόλης. Από την άλλη, η ανάρτηση απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες ακόμα και στην έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 16 ιντσών, χωρίς αισθητές αναπηδήσεις και με τη δέουσα στιβαρότητα στο «πάτημα». Ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας στις στροφές, χαρακτηριστικό που ενισχύεται από το άμεσο τιμόνι, τα Torque Vectoring, το Cornering Brake Control και τα δυνατά φρένα με δίσκους και στους πίσω τροχούς.

Η γνώμη μας
Χωρίς αμφιβολία, το αυτοματοποιημένο κιβώτιο προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στην αστική χρήση, που όμως συνοδεύεται από μια αύξηση στην τιμή και στην κατανάλωση. Όπως και να έχει το Kia Picanto αποτελεί μια από τις ολοκληρωμένες επιλογές στη μίνι κατηγορία με έξτρα πλεονέκτημα την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας στις στροφές, χαρακτηριστικό που ενισχύεται από το άμεσο τιμόνι, το Torque Vectoring, το Cornering Brake Control και τα δυνατά φρένα με δίσκους και στους πίσω τροχούς.

Ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας στις στροφές, χαρακτηριστικό που ενισχύεται από το άμεσο τιμόνι, το Torque Vectoring, το Cornering Brake Control και τα δυνατά φρένα με δίσκους και στους πίσω τροχούς.


+ Εμφάνιση, στιβαρότητα, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, ευελιξία-ευχρηστία, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Αδράνεια στο ανέβασμα σχέσεων «τσιμπημένη» κατανάλωση
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

FORD
NEXEN ENDIAFERON