ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To Kia Sportage αποκτά έκδοση mild hybrid, που κερδίζει σε επιδόσεις, κατανάλωση ενώ είναι και πιο οικονομική στην αγορά λόγω… hybrid φορολόγησης!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Kia Sportage αποκτά έκδοση mild hybrid, που κερδίζει σε επιδόσεις, κατανάλωση ενώ είναι και πιο οικονομική στην αγορά λόγω… hybrid φορολόγησης!

Δοκιμή: Kia Sportage Hybrid

120.120 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2020)

Hot, όχι mild: To Kia Sportage αποκτά έκδοση mild hybrid, η οποία είναι και η πιο hot στην γκάμα του για εμάς, γιατί κερδίζει σε επιδόσεις, κατανάλωση ενώ είναι και πιο οικονομική στην αγορά λόγω… hybrid τρόπου φορολόγησης. Πάμε να το δούμε αναλυτικά;


Το Sportage μας κερδίζει τόσο με την εμφάνισή του όσο και με τις ικανότητές του στο δρόμο.

Το Sportage μας κερδίζει τόσο με την εμφάνισή του όσο και με τις ικανότητές του στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πριν ξεκινήσουμε τη δοκιμή του Kia Sportage που βλέπετε στις φωτογραφίες οφείλουμε να καταθέσουμε την παρακάτω άποψη: 

«Η πίεση για μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων των αυτοκινήτων που διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά είναι αφόρητη και συνοδεύεται από μεγάλα χρηματικά πρόστιμα. Μια λύση είναι η ηλεκτροκίνηση, αλλά ας κατέβουμε από το ροζ συννεφάκι, ακόμη δεν είμαστε έτοιμοι για αυτήν. Βέβαια, και τα plug-in hybrid συστήματα κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά και αυτά είναι ακριβά έχοντας μεγάλο κόστος και πολυπλοκότητα. Η γενίκευση των 48V συστημάτων μπορεί να αποτελέσει μια λύση - γέφυρα.

Ή διαφορετικά, μήπως για να ανέβουμε τη σκάλα δεν χρειάζονται απευθείας άλματα, αλλά μικρά βήματα κάθε φορά; Μήπως η λύση βρίσκεται -προς το παρόν τουλάχιστον- στα mild hybrid και hybrid συστήματα;

Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί και το Kia Sportage της δοκιμής το οποίο «φορά» το 48βολτο υβριδικό σύστημα που είδαμε πρόσφατα στο Hyundai Tucson. Δηλαδή, δίπλα στον πετρελαιοκινητήρα του 1,6 λίτρου και 136 ίππων έχει τοποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας που παίζει το ρόλο γεννήτριας μίζας και έτσι όταν πατάς φρένο ή αφήνεις το γκάζι, ενέργεια αποθηκεύεται στο 48βολτο σύστημα και την μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44 kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινητήρας δίνει από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ροπής. Περισσότερα όμως τεχνικά στοιχεία και χαρακτηριστικά θα βρείτε εδώ, τώρα ας εξετάσουμε συνολικά το μοντέλο…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL