Η οδηγική αίσθηση του Stonic έχει μια σπορτίφ διάθεση για τα δεδομένα της κατηγορίας, λόγω της σφιχτής ανάρτησης και των ικανών μετατροχίων.
Η οδηγική αίσθηση του Stonic έχει μια σπορτίφ διάθεση για τα δεδομένα της κατηγορίας όπως αναφέραμε και στην αρχή, λόγω της σφιχτούτσικης ανάρτησης και των ικανών μετατροχίων, με το DCT κιβώτιο να προσθέτει περισσότερη άνεση και ευκολία. Είτε ο οδηγός χρησιμοποιεί την αμιγώς αυτόματη, είτε τη «σειριακή» λειτουργία μοχλό,- οι αλλαγές σχέσεων γίνονται ομαλά, οι στροφές στο ταξίδι πέφτουν (άρα λιγότερος θόρυβος) και η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι απόλυτα ικανοποιητική. Η δυναμική διάθεση του Stonic πάντως έχει ένα μικρό αντίκτυπο στην άνεση, αφού στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες αντιδρά κάπως απότομα και με σχετικό θόρυβο από τη διαδικασία της απόσβεσης, εν μέρει και λόγω της 17άρας ζάντας που είχε η GT Line έκδοση. Ωστόσο, το γρήγορο τιμόνι, η άμεση ανταπόκριση του εμπρός μέρους στην είσοδο της στροφής, η ευελιξία στην πόλη, οι σχετικά περιορισμένες κλίσεις και τα εξαιρετικά φρένα σαφώς αποτελούν την καλύτερη δυνατή οδηγική επικάλυψη. Στα «συν» φυσικά και τα 183 χλστ. από το έδαφος, που είναι παραπάνω από αρκετά για έναν «πατημένο» δασικό δρόμο ή την περιπέτεια της καθημερινότητας.