Το κινητήριο σύνολο του Stonic, έχει αρκετά ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά, με γραμμική και γεμάτη λειτουργία.
Το Stonic εφοδιάζεται με τον γνωστό 1.000άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης T-GDi του ομίλου Hyundai-Kia που αποδίδει 100 ίππους και ενσωματώνει την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού SmartStream CVVD (διαβάστε εδώ πως λειτουργεί), καθώς και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Το υβριδικό σύστημα είναι επιφορτισμένο με τη λειτουργία του start/stop και την παροχή έξτρα βοήθειας κατά την επιτάχυνση. Το συγκεκριμένο σύνολο όπως είχαμε δει και στη δοκιμή με το χειροκίνητο κιβώτιο, έχει αρκετά ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά, με γραμμική και γεμάτη λειτουργία.
Ο συνδυασμός του εδώ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT έχει τονώσει τις επιδόσεις, ειδικά τις επιταχύνσεις εν κινήσει, που μετράνε στην καθημερινότητα, σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Από την άλλη βέβαια, η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι αυξημένη (από τα 6,1 λτ./100 χλμ. της χειροκίνητης έκδοσης) στα και πάλι καλά 7,1 λτ./100 χλμ..