Εξαιρετικά φρένα και πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων συμπληρώνουν ιδανικά τα οδηγικά χαρίσματα του Kia XCeed, ακόμα και στη έκδοση με τα 120 άλογα.
Στο δρόμο: Λείπει η σπιρτάδα, όχι όμως και η αποτελεσματικότητα
188.870 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2020)
Παρότι λείπει η ζωντάνια της έκδοσης των 140 ίππων, το βασικό Kia XCeed έχει τον τρόπο να σε κερδίζει χάρη στο σωστό του «στήσιμο», το εξαιρετικό πλαίσιο και το πλεονέκτημα της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Παραμένει ουδέτερο ακόμη και υπό έντονη πίεση, η κλίση είναι συγκρατημένη, οι αντιδράσεις του είναι προβλέψιμες και φιλικές, ενώ είναι αξιοπερίεργη η ταχύτητα που μπορεί να διαχειριστεί μέσα και σε κλειστή στροφή χωρίς καν να λειτουργήσει το ESP. Εξαιρετικά φρένα και πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων συμπληρώνουν ιδανικά τα οδηγικά χαρίσματα του XCeed. Ταυτόχρονα η λειτουργία της ανάρτησης και η ποιότητα της κύλισης θυμίζουν πιο premium κατασκευές και μόνο έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα ταράξουν κάπως τα νερά, αν και σε αυτό βοηθούν και οι (έξτρα) 18άρες ζάντες με ελαστικά 235/45. Και φυσικά χάρη στην ικανή απόσταση από το έδαφος μπορεί να κινηθεί με άνεση σε μέρη με κακοτοπιές και χωματόδρομους. Βέβαια ευπρόσδεκτο θα ήταν ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης σε σαθρά εδάφη.
Δυστυχώς το συγκεκριμένο δεν περπάτησε στην Ελλάδα. Απ' ότι φαίνεται δεν βγαίνει σε έκδοση diesel γι'αυτό και δεν πουλάει. Πρέπει να φταίνε και άλλα πράγματα.
8 λίτρα στα 100;;; Ούτε δίλιτρο...
20500 για Kia είναι πολλά.
Δυστυχώς το συγκεκριμένο δεν περπάτησε στην Ελλάδα. Απ' ότι φαίνεται δεν βγαίνει σε έκδοση diesel γι'αυτό και δεν πουλάει. Πρέπει να φταίνε και άλλα πράγματα.