ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με 4,6 μέτρα μήκος το HS ήρθε για να παίξει μπάλα στην κατηγορία του Nissan Qashqai. Αρχικά, παρουσιάστηκε το 2018 και σήμερα στη χώρα μας δοκιμάζουμε την ανανεωμένη του έκδοση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 4,6 μέτρα μήκος το HS ήρθε για να παίξει μπάλα στην κατηγορία του Nissan Qashqai. Αρχικά, παρουσιάστηκε το 2018 και σήμερα στη χώρα μας δοκιμάζουμε την ανανεωμένη του έκδοση.

Δοκιμή: MG ΗS | Τουρμπάτο οικογενειακό SUV με 162 PS

25.297 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2023)

- Με 4,6 μ. το μεγαλύτερο μοντέλο της MG προσφέρει την πιο ευρύχωρη καμπίνα της κατηγορίας
- Προσεγμένη κατασκευή μέσα-έξω & 5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP
- Με τον ισχυρότερο 1.500άρη της κατηγορίας (162 ίπποι) έχει top επιδόσεις, αλλά και «τσιμπημένη» κατανάλωση
- Με 7 χρόνια εγγύηση και στάνταρ όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας & άνεσης

Ευρύχωρο & ποιοτικό, που και «πάει» και «καίει»

Χάρη στον κινεζικό κολοσσό SAIC, που αγόρασε το σήμα της, η πάλαι ποτέ βρετανική MG (Mοrris Garages) από την στάχτη της πτώχευσης έχει μεταμορφωθεί σε φοίνικα μιας ταχέως αναπτυσσόμενης φίρμας (δείτε εδώ τι κατάφερε στον 1ο μήνα παρουσίας της στην Ελλάδα) που στοχεύει να προσφέρει μοντέρνα, πλούσια εξοπλισμένα και ασφαλή αυτοκίνητα σε ανταγωνιστικές τιμές. Ο εισαγωγέας της MG στη χώρα είναι ο όμιλος Συγγελίδη κάτι που σημαίνει πολλά σε υποστήριξη και όχι μόνο, όπως διαπιστώσαμε και από την επίσημη παρουσίαση ολόκληρη της γκάμας της φίρμας. Μετά από τη δοκιμή του κόμπακτ crossover MG ΖS και του μικρομεσαίου οικογενειακού ηλεκτρικού MG 4, σήμερα δοκιμάζουμε το οικογενειακότερο MG, το HS.

Με 4,6 μέτρα μήκος το HS ήρθε για να παίξει μπάλα στην κατηγορία του Nissan Qashqai. Αρχικά το HS παρουσιάστηκε το 2018 αντικαθιστώντας το MG GS, το πρώτο SUV που βγήκε από την MG στο εργοστάσιο της Kίνας. To ΗS βασίστηκε σε μια νέα πλατφόρμα με ανεξάρτητες αναρτήσεις σε κάθε τροχό (πίσω διαθέτει την ακριβή και εξελιγμένη διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων) και σήμερα στη χώρα μας δοκιμάζουμε την ανανεωμένη του έκδοση, που παρουσιάστηκε φέτος στη διεθνή αγορά.


Η γενική εικόνα στο μάτι είναι ευχάριστη και απόλυτα αποδεκτή για τα ευρωπαϊκά γούστα. Όπως και η κατασκευή συνολικά με προσεγμένους αρμούς, που δε θυμίζει σε τίποτα από αυτό που ξέραμε παλαιότερα ως «made in China».
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η γενική εικόνα στο μάτι είναι ευχάριστη και απόλυτα αποδεκτή για τα ευρωπαϊκά γούστα. Όπως και η κατασκευή συνολικά με προσεγμένους αρμούς, που δε θυμίζει σε τίποτα από αυτό που ξέραμε παλαιότερα ως «made in China».

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FILIKOS DIAK