Το HS ήρθε με κύριο προσόν την ευρυχωρία και την πληρότητα σε εξοπλισμό και συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Το σημαντικό είναι πως προσφέρεται σε σχετικά ανταγωνιστική τιμή, καθώς ελάχιστα αυτόματα μοντέλα της κλάσης του έχουν κάτω από 30 χιλιάρικα, η οποία πλαισιώνεται από ένα εξαιρετικό πακέτο after sales παροχών.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
MG HS 1,5T DCT 162 PS
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.499
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4/16
Τροφοδοσία
'Αμεσος ψεκασμός+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
162/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
250/1.700-4.300
Βάρος με οδηγό (κιλά)
1.544
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,2
60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.)
4,6
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.)
6,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
190
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή*
7,7
Μέση δοκιμής
10,8
Ρεζερβουάρ (λτ.)*
55
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
174
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
MG HS 1,5T DCT 162 PS
ESP
*
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος
*
Αερόσακοι
6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π
*/*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ
*/*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ.
*/*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού
*/*
Air Condition
* (2ζωνικό)
Οθόνη αφής/Πίνακας οργάνων
έγχρωμη αφής 10,1''/ ψηφιακός 12,3''
Κάμερα όπισθεν
*
Cruise control
*
Ζάντες αλουμινίου
* (17'')
Φώτα ημέρας/Προβολείς
LED/LED
Προβολείς ομίχλης
*
Εγγύηση μηχ. Μερών
7 χρόνια ή 150.000 χλμ/
Έκδοση
Exclusive
Τιμή από (ευρώ)
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
MG HS 1,5T DCT 162 PS
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
41,1
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού
2,6
Κύκλος στροφής (μ.)
11,1
Μετατρόχια Ε/Π (χλστ.)
1.573/1.584
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)
145
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db)
66,4 / 68,1
Διάσταση ελαστικών δοκιμής
235/50 R18
Μάρκα ελαστικών δοκιμής
Μaxxis Bravo HPM5
Διαστάσεις (χλστ.)
MG HS
Κεφάλι οδηγού
128
Κεφάλι πίσω
88
Πλάτος εμπρός
1.470
Πλάτος πίσω
1.420
Πόδια πίσω
220
Χώρος αποσκευών (λτ.)
463
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος
4.610x1.876x1.685
Μεταξόνιο
2.720
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών