2 Φωτογραφίες »
Στον ανοιχτό δρόμο «καταπίνει» με ευκολία τα χιλιόμετρα χωρίς ενοχλητικούς εξωτερικούς θορύβους και σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης οι κακοτεχνίες λειαίνονται αποτελεσματικά
Με πολύ καλές επιδόσεις, αλλά τσιμπημένη κατανάλωση
2 Φωτογραφίες »
Ο κινητήρας του HS έχει ζωντανές επιδόσεις, αλλά και τσιμπημένη κατανάλωση, με τη μέση τιμή να είναι στα 10,8 λτ./100 χλμ.
Ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας του HS έχει χωρητικότητα 1,5 λτ. και αποδίδει 162 άλογα με 250 Nm ροπής και έχει πολύ ζωντανές επιδόσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και 80-120 σε 6,3 δλ.). Στο φάσμα μέχρι τις 1.800 σ.α.λ., το σύνολο ανταποκρίνεται κάπως ράθυμα, αλλά μετά από αυτό το σημείο ανεβάζει με ευκολία στροφές. Η συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο δίνει πόντους στην ευκολία, αλλά επιβαρύνει την κατανάλωση -που ήταν ήδη τσιμπημένη- σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση, με τη μέση τιμή να είναι στα 10,8 λτ./100 χλμ..
Βάζει σε προτεραιότητα την άνεση
Πίσω από το τιμόνι του HS γρήγορα καταλαβαίνεις πως το οικογενειακό SUV της MG στοχεύει στην άνεση. Στον ανοιχτό δρόμο «καταπίνει» με ευκολία τα χιλιόμετρα χωρίς ενοχλητικούς εξωτερικούς θορύβους και σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης οι κακοτεχνίες λειαίνονται, όχι ίσως με τον πιο αθόρυβο, αλλά με αρκετά αποτελεσματικό τρόπο. Γενικότερα το HS είναι κτισμένο γύρω από τον «οικογενειακό ρυθμό» κίνησης, χωρίς αυτό να σημαίνει πως αν κινηθείς σβέλτα θα υπάρχει πρόβλημα, καθώς προσφέρει επαρκή πρόσφυση και έχει ένα πληρέστατο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Βέβαια οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης φέρνουν αναμενόμενα αυξημένη κλίση και σε συνδυασμό με την μειωμένη πληροφόρηση από τιμόνι δεν σε εμπνέουν για γρήγορες κλειστές διαδρομές.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: MG HS, με XXL καμπίνα και αυτόματο |
Σελίδα 2 | Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |