The Mazda way: Τυπικά χαρακτηριστικά της ιαπωνικής εταιρείας όπως καλή ποιότητα κατασκευής, ατμοσφαιρικός κινητήρας, δυναμική σχεδίαση και ευχάριστη οδική συμπεριφορά συναντώνται και στη μικρότερη πρότασή της, το Mazda 2.
Ο δρόμος για το Mazda 2 στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των μικρών δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Ας μην εθελοτυφλούμε. Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσουμε πως το ιαπωνικό μικρό ακολουθεί πιστά τις αρχές της Mazda. Και έτσι καταφέρνει εν τέλει να διαφοροποιηθεί, να προσφέρει κάτι το διαφορετικό, το οποίο θα αναγνωρισθεί από το πιστό αγοραστικό της κοινό.
Πάρτε για παράδειγμα την εξωτερική σχεδίαση. Δεν είναι πολλά τα μοντέλα στην μικρή κατηγορία που βγάζουν τέτοιο δυναμισμό διαθέτοντας πάμπολλες εκλεπτυσμένες πινελιές. Το Mazda 2 κεντρίζει το βλέμμα με την μπροστινή του μάσκα που γύρω γύρω της έχει μια φάσα χρωμίου, βγάζει δυναμισμό με τους φουσκωμένους θόλους (ειδικά τους πίσω που είναι ανασηκωμένοι), και αρέσει όταν το παρατηρείς και από πίσω. Είναι καλοσμιλεμένο στη λεπτομέρεια και αυτό πρέπει να σχολιασθεί θετικά.
Τα γράφει το άρθρο στην τελευταία σελίδα, ουσιαστικά μακριά. Σε αυτές τις τιμές με κλειστά μάτια πας καρφί για i-20 ή το αδελφό rio. Μια σύγκριση στο 100-0, με το mazda να αγγίζει τα 40 μέτρα πρέπει να σε αποτρέπει ήδη από την αφετηρία. (πχ στα 17.000 περίπου αποκτάς το ακριβότερο rio, που έχει από δερμάτινο σαλόνι και κάμερα οπισθοπορείας και cruise control, μέχρι τον 100άρη τούρμπο με τους 120 ίππους και τα 17 κιλά ροπής... +την εγγύηση!).
....προς τους κυρίους της Μάζντα Ελλάς, μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξτε.
Και επειδή μοτέρ είναι κάπως δύσκολο να αλλάξτε, ροπή κ ιπποδύναμη αυτού, αλλάξτε εμπορική πολιτική. Βάλτε προσφορά, βάλτε έκπτωση, γιατί αλλιώς μόνο ο ειδικός τύπος θα τα οδηγεί....
Καλές πωλήσεις πάντως!
Ωραία επιστροφή κάνει η Mazda στην Ελλάδα, με ένα μοντέλο που θά'πρεπε να'χει 12000 € όπως καλή ώρα το ατμόσφαιρα 1500 κυβικά yaris, το δίνουν 17, μάλλον ζήλεψαν τον γνωστό...(χοντα) για τις τιμές στην Ελλάδα
Τα γράφει το άρθρο στην τελευταία σελίδα, ουσιαστικά μακριά. Σε αυτές τις τιμές με κλειστά μάτια πας καρφί για i-20 ή το αδελφό rio. Μια σύγκριση στο 100-0, με το mazda να αγγίζει τα 40 μέτρα πρέπει να σε αποτρέπει ήδη από την αφετηρία. (πχ στα 17.000 περίπου αποκτάς το ακριβότερο rio, που έχει από δερμάτινο σαλόνι και κάμερα οπισθοπορείας και cruise control, μέχρι τον 100άρη τούρμπο με τους 120 ίππους και τα 17 κιλά ροπής... +την εγγύηση!).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ VG.ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕ Κ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ SERVICE ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ MAZDA.ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΨΑΧΝΕΙ Η MAZDA;
....προς τους κυρίους της Μάζντα Ελλάς, μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξτε. Και επειδή μοτέρ είναι κάπως δύσκολο να αλλάξτε, ροπή κ ιπποδύναμη αυτού, αλλάξτε εμπορική πολιτική. Βάλτε προσφορά, βάλτε έκπτωση, γιατί αλλιώς μόνο ο ειδικός τύπος θα τα οδηγεί.... Καλές πωλήσεις πάντως!
Ωραία επιστροφή κάνει η Mazda στην Ελλάδα, με ένα μοντέλο που θά'πρεπε να'χει 12000 € όπως καλή ώρα το ατμόσφαιρα 1500 κυβικά yaris, το δίνουν 17, μάλλον ζήλεψαν τον γνωστό...(χοντα) για τις τιμές στην Ελλάδα