Αν και η Mercedes δηλώνει πως το υβριδικό σύστημα υποβοηθά το θερμικό μοτέρ στο ξεκίνημα, πρακτικά δεν το αντιλαμβάνεσαι. Αυτό που αντιλαμβάνεσαι είναι πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει τελείως με την παραμικρή ευκαιρία όταν αφήνεις το γκάζι και το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα.
Η Mercedes-AMG GLA 35 εφοδιάζεται με τον Μ260 κινητήρα της έκδοσης Α 250 της A-Class και παρότι δεν κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της AMG στο Aφάλτερμπαχ εντούτοις φέρει τις σχετικές αναβαθμίσεις για να αποδίδει 306 ολοζώντανους ίππους. Πλέον όμως συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα, διαθέτοντας ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt και μίζα-δυναμό (RSG), που υποστηρίζει τη γρήγορη εκκίνηση με επιπλέον ισχύ 10 kW (13,6 ίππους). Παρά την αίσθηση για μια πιο «γεμάτη» απόδοση από χαμηλά, οι μετρήσεις μας δεν έδειξαν ουσιαστική διαφορά στις επιδόσεις, που παραμένουν φυσικά στη ζώνη των σπορ κατασκευών (0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ., 60-100 σε 2,8 δλ. και 80-120 σε 3,5 δλ.). Αρωγός πάντα το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT, που προσφέρει paddles στο τιμόνι και από ομαλές έως βίαιες εναλλαγές σχέσεων ανάλογα με την θέση του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select. Το όλο «πακέτο» δεν θα μπορούσε να μην ενισχυθεί και ακουστικά, με την επιλογή του προγράμματος Sport ή Sport+ να συνεπάγεται με αρκετά τεχνητό μεν, αλλά ξεχωριστό και ενδιαφέροντας δε, «σαματά» και σκασίματα από τις εξατμίσεις.
Σπουδαία πράγματα κάνει φυσικά και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης 4ΜATIC: Ένας πολύδισκος συμπλέκτης που έχει ενσωματωθεί στο πίσω διαφορικό αναλαμβάνει ανάλογα με τις συνθήκες την κατανομή της ροπής από 100-0 έως και 50-50 εμπρός-πίσω.
Εκεί πάντως που είδαμε διαφορά είναι στην κατανάλωση, αφού η μέση κατανάλωση έχει «πέσει» από τα 12,7 γύρω στα 12 λτ./100 χλμ., με ανάλογη διαφορά στις μετρήσεις μας για την κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι. Το ήπια υβριδικό σύστημα επιτρέπει την ελεύθερη κύλιση με σβηστό κινητήρα αμέσως μόλις ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι (όχι στα sport προγράμματα) κάτι που σίγουρα έριξε την κατανάλωση. Ένα ακόμα καλό από την ύπαρξη του 48V ήπια υβριδικού συστήματος είναι η ελεύθερη πρόσβαση στον δακτύλιο παρά τα 202 γρ. CO2/χλμ., μιας και πλέον το μοντέλο αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας ως «υβριδικό».