Με τόση τεχνολογία, πολυτέλεια και άνεση, η ολοκαίνουργια Mercedes C-Class έρχεται να παίξει το ρόλο μιας «οικονομικής» και πιο ευρείας κατανάλωσης S-Class. Πόσο καλά τα καταφέρνει;
Η Mercedes C-Class αποτελεί παραδοσιακά ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της πολυτελούς γερμανικής φίρμας: Από το 1982 το μεσαίο premium σεντάν έχει καταφέρει άνω των 10,5 εκατ. πωλήσεις. Πέρα όμως από τον πρωταθλητισμό στις πωλήσεις της κατηγορίας της, η C-Class μας είχε συνηθίσει να εξοπλίζεται, μετά από καιρό, με τις τεχνολογίες και τις πρωτοπορίες που λάνσαρε η Mercedes στα κορυφαία μοντέλα της. Όμως, με τη νέα, 5ης γενιάς, C-Class οι Γερμανοί φαίνεται πως το τερμάτισαν. Σχεδόν ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της S-Class (τη δοκιμάσαμε πριν λίγες μέρες μάλιστα) βλέπουμε αρκετά από τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της εντυπωσιακής ναυαρχίδας να εφαρμόζονται στο νέο μεσαίο σεντάν το οποίο δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1,5 λτ. turbo βενζινοκινητήρα των 204 ίππων. Εκ προοιμίου, η πίεση στους άμεσους ανταγωνιστές Αudi A4 και BMW Σειρά 3 γίνεται ακόμα μεγαλύτερη!
Η Mercedes C-Class αποτελεί παραδοσιακά ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της πολυτελούς γερμανικής φίρμας: Από το 1982 το μεσαίο premium σεντάν έχει καταφέρει άνω των 10,5 εκατ. πωλήσεις.
Με στυλ αρχοντικό…
Η νέα C-Class διατηρεί την πλατφόρμα της προηγούμενης, αλλά έφτασε τα 4.751 χλστ. σε μήκος, ενώ μεγάλωσε κατά 25 χλστ. το μεταξόνιό της και κατά 10 χλστ. το πλάτος της, ενώ ελαφρώς μικρότερο είναι το ύψος της στα 1.438 χιλιοστά. Όμως αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ο νέος σχεδιασμός και οι πιο δυναμικές της αναλογίες. Η ολοκαίνουργια C-Class συνδυάζει αριστουργηματικά την αρχοντιά και την κομψότητα με το δυναμισμό. Μάλιστα, δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένη, χάρη στον συνδυασμό κοντού μπροστινού προβόλου, μεγάλου μεταξονίου και πίσω προβόλου. Το σπορ καπό του κινητήρα με τους έντονους όγκους τονίζει περισσότερο την αίσθηση αυτή. Παρά την αύξηση των διαστάσεων του αυτοκινήτου, η Mercedes είναι σε θέση να ανακοινώσει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας διατηρήθηκε ίδιος σε Cd 0,24 (0,27 για το wagon). Όπως και να έχει το αρχοντικό στυλ, αλλά και το κορυφαίο ποιοτικό και τεχνολογικό επίπεδο της νέας C-Class, αποτυπώνεται και στην τιμή. Η νέα C-Class είναι διαθέσιμη από 45.350 ευρώ στην έκδοση C 180 των 170 ίππων με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, αλλά και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο, την κεντρική κάθετη οθόνη των 11,9 ιντσών με MBUX 2ης γενιάς, τον αυτόματο κλιματισμό, τους LED προβολείς και τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων. Η C 200 που δοκιμάζουμε είναι διαθέσιμη από 51.200 ευρώ και από 53.980 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοση 4MATIC.