Η κορυφαία πετρελαιοκίνητη Mercedes GLB προσφέρει κορυφαία ποιότητα κύλισης και ένα άκρως ραφιναρισμένο οδηγικό προφίλ.
Η λειτουργία της ανάρτησης (με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), το μακρύ μεταξόνιο των 2,83 μ. και η εξαιρετική ηχομόνωση εξασφαλίζουν κορυφαία ποιότητα κύλισης και ένα άκρως ραφιναρισμένο οδηγικό προφίλ. Αυτό δε σημαίνει πως η GLB της δοκιμής υστερεί σε κράτημα. Αντιθέτως, χάρη και στην έξυπνη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση (αυτόματα μοιράζει συνεχώς τη ροπή από 100% μπροστά μέχρι και 50/50 εμπρός-πίσω), το κράτημα είναι δυναμικό και εξασφαλίζει ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και υπό έντονη πίεση. Ακόμα και η κλίση λόγω της απόστασης από το έδαφος είναι λογική, έστω και αν ξεζουμίζει ο οδηγός τον κινητήρα, ο οποίος παρεμπίπτοντος έχει άκρως πολιτισμένη λειτουργία και εξαιρετική απόκριση (ειδικά με επιλεγμένη το πρόγραμμα Sport). Θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι, που πάντως είναι άμεσο και ακριβές, αλλά και πιο αποτελεσματικά φρένα τα οποία όμως έχουν σταθερή απόδοση και δεν κουράζονται στη συνεχή χρήση. Δε θα λέγαμε όχι και στην καλύτερη ευελιξία στην πόλη, όπως αυτή θα προέκυπτε από έναν μικρότερο κύκλο στροφής.
Από την άλλη και με τους περιορισμούς που βάζουν σίγουρα τα ασφάλτινα ελαστικά (στάνταρ οι τροχοί των 18 ιντσών), η κορυφαία πετρελαιοκίνητη GLB είναι αποτελεσματική και εκτός δρόμου. Ο συνδυασμός των ικανών διαδρομών της ανάρτησης, των κοντών προβόλων, της απόστασής της από το έδαφος και των καλών γωνιών (18ο προσέγγισης, 13,9ο ράμπας και 18,3ο φυγής), όπως φυσικά και της τετρακίνησης (έχει και λειτουργία εκτός δρόμου για μοίρασμα της ροπής ξεχωριστά σε κάθε κινητήριο τροχό) της επιτρέπει να κινείται με περίσσεια άνεση, σε λάσπες, νερολακκούβες και κακοτράχαλα ανισόπεδα σημεία.