- Έχει 313 άλογα και υβριδικό σύστημα πρίζας με μεγάλη μπαταρία κάνοντας 100 χλμ. μόνο με ρεύμα
- Ακόμα και αν αδειάσει η μπαταρία καίει βενζίνη σαν αυτοκίνητο πόλης (6,5 λτ./100 χλμ.)
- Βγάζεις φλας, προσπερνάει και ξαναμπαίνει στη λωρίδα, μόνη της
- Όλο το ταμπλό είναι μια οθονάρα, όπως στην λιμουζίνα S-Class
Έχει 313 άλογα και υβριδικό σύστημα πρίζας με μεγάλη μπαταρία κάνοντας 100 χλμ. μόνο με ρεύμα
Στην Mercedes E 300 e ένας 2λιτρος turbo βενζινοκινητήρας που αποδίδει 204 άλογα συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων και μπαταρία, η οποία έχει πολύ μεγάλη χωρητικότητα για plug-in (25,4 kWh). Η συνδυαστική ισχύς είναι στα 313 άλογα, οι επιδόσεις θυμίζουν GTi (0-100 σε 6,3 δλ.), ενώ η αυτονομία είναι στα 100 χιλιόμετρα, δηλαδή κορυφαία για plug-in.
Ακόμα και αν αδειάσει η μπαταρία καίει βενζίνη σαν αυτοκίνητο πόλης (6,5 λτ./100 χλμ.)
Αν αδειάσει η μπαταρία και το σύστημα αρχίζει να δουλεύει ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, η μέση κατανάλωση θα μείνει γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. ή και πιο κάτω με λίγη προσοχή στην πίεση του δεξιού πεντάλ και λειτουργία Comfort. Αν κινείστε αμιγώς ηλεκτρικά, υπολογίστε γύρω στα 22 kWh/100 χλμ, αν κινήστε υβριδικά με μπαταρία γύρω στα 2,0 λτ./100 χλμ..
Σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις, η Mercedes E 300 e διαφέρει μόνο στο διακριτικό λογότυπο και στην έξτρα τάπα φόρτισης, διατηρώντας την αρχοντιά και την κομψότητα όλης της σειράς.
Βγάζεις φλας, προσπερνάει και ξαναμπαίνει στη λωρίδα, μόνη της
Μέσα σε όλα τα συστήματα της Mercedes E-Class προσφέρεται και προηγμένη ημιαυτόνομη οδήγηση. Έτσι για παράδειγμα ταξιδεύεις στην εθνική, κρατάς το τιμόνι και βγάζεις φλας και το αυτοκινήτο μέχρι τα 140 χλμ./ώρα προσπερά και επανέρχεται στη λωρίδα μόνο του. Aξια λόγου είναι και η ενεργή τετραδιεύθυνση, που στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα με τους μπροστινούς για να παρκάρεις σαν να έχεις μικρό αυτοκίνητο.
Όλο το ταμπλό είναι μια οθονάρα, όπως στην λιμουζίνα S-Class
Το πολυτελές ταμπλό καλύπτεται (έξτρα εξοπλισμός) από μια απίθανη οθονάρα, που στην ουσία είναι δύο: Μία αφής 14,4 ιντσών στο κέντρο για τον έλεγχο του διαδραστικού συστήματος MBUX (του μιλάς και εκτελεί εντολές) και μια ακόμη με διαγώνιο 12,3 ιντσών εμπρός από τον συνοδηγό. Υπάρχει φυσικά ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της βενζινοκίνητης Mercedes-Benz E 300 e με το υβριδικό σύστημα πρίζας.
Σελίδα 2 | Στα 3 καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις-Αυτονομία:0-100 σε 6,3 δλ, 100 χλμ. με ρεύμα και μετά κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης! |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Μια ξεχωριστή εμπειρία άνεσης και… ζεν! |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |