ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Επιδόσεις-Αυτονομία:0-100 σε 6,3 δλ, 100 χλμ. με ρεύμα και μετά κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης!

 Σχολιάστε 
26.648 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2024)
313 άλογα, εξαιρετικές επιδόσεις, ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. και κατανάλωση βενζίνης σαν να είναι αυτοκίνητο πόλης. Τι άλλο να ζητήσεις;

313 άλογα, εξαιρετικές επιδόσεις, ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. και κατανάλωση βενζίνης σαν να είναι αυτοκίνητο πόλης. Τι άλλο να ζητήσεις;

Η Mercedes E 300 e έχει το ίδιο σύστημα με την Mercedes C 300 e, που δοκιμάσαμε παλαιότερα: Ένας 2λιτρος, turbo, βενζινοκινητήρας που αποδίδει 204 άλογα συνδυάζεται με ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 129 ίππων και μπαταρία, η οποία με χωρητικότητα 25,4 kWh θυμίζει μικρό ηλεκτρικό, παρά plug-in υβριδικό. Η συνδυαστική ισχύς είναι στα 313 άλογα, η ροπή στα 550 Nm και έτσι παρά τα 2.190 κιλά της E 300 e οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές. Οι μετρήσεις μας με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία έδειξαν 6,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (κατάτι καλύτερο και από αυτό που δίνει το εργοστάσιο), ενώ τα 2,8 δλ. για το 30-80 και 3,4 για το 60-100 (εικονικό προσπέρασμα) είναι ενδεικτικά της δύναμης και της γεμάτης λειτουργίας του συνόλου. Μάλιστα κάνει και ωραίο ήχο…


Αυτό όμως που «μετράει» είναι η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία, που είναι γύρω στα 100 χιλιόμετρα, επίδοση που σε κάνει χρησιμοποιείς ένα plug-in, σχεδόν ως ηλεκτρικό στην εβδομαδιαία καθημερινότητα. Μάλιστα, στα «συν» σημειώνουμε ότι η τελική ταχύτητα με την ηλεκτρική λειτουργία είναι στα 140 χλμ./ώρα, αλλά και ότι το μοτέρ τραβάει γερά από τις χαμηλές μέχρι τις ψηλές στροφές και πάντα με πολιτισμένη, σχεδόν μεταξένια, λειτουργία. Όταν υπάρχει απόθεμα μπαταρίας το σύστημα λειτουργεί ηλεκτρικά, αλλά μπορείς και να «κλειδώσεις» αυτή την επιλογή με σχετική επιλογή από το σχετικό μενού με τις παραμέτρους λειτουργίας.

Βέβαια, καθότι η μπαταρία είναι μεγάλη σε χωρητικότητα, θέλει και τον αντίστοιχο χρόνο για να φορτίσει. Υπολογίστε περίπου 10 ώρες σε πρίζα σούκο (από το απόγευμα έως το επόμενο πρωί δηλαδή), ή 2,5 ώρες σε περίπτωση που έχετε 11άρι wallbox. Υπάρχει και δυνατότητα για ταχυφόρτιση της 55 kW, πράγμα όχι συνηθισμένο σε plug-in, που σημαίνει σχεδόν πλήρη φόρτιση σε 20 λεπτά της ώρα. Ακόμα όμως και αν αδειάσει η μπαταρία και το σύστημα αρχίζει να δουλεύει ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, η μέση κατανάλωση βενζίνης θα μείνει γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. ή και πιο κάτω με λίγη προσοχή στην πίεση του δεξιού πεντάλ και λειτουργία Comfort. Αν κινείστε αμιγώς ηλεκτρικά, υπολογίστε γύρω στα 22 kWh/100 χλμ, αν κινήστε υβριδικά με μπαταρία γύρω στα 2,0 λτ./100 χλμ..
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes E 300 e | Κυριλέ «limo» που καίει… σχεδόν τίποτα
Σελίδα 2Στα 3 καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις-Αυτονομία:0-100 σε 6,3 δλ, 100 χλμ. με ρεύμα και μετά κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μια ξεχωριστή εμπειρία άνεσης και… ζεν!
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
moto