ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στα 3 καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει

 Σχολιάστε 
27.276 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2024)
Εντυπωσιακό και πολυτελές το εσωτερικό.
4 Φωτογραφίες »

Εντυπωσιακό και πολυτελές το εσωτερικό.

Πρέπει να είμαστε και ρεαλιστές. Πολυτελή και τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα σαν τη νέα Mercedes E-Class δεν είναι για τον καθένα, γιατί κανείς από εμάς που ανήκει στο… popolo και όχι στην οικονομική elit δεν μπορεί να διαθέσει κάποια 80 χιλιάρικα για ένα αυτοκίνητο. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την αξιολόγησή του, που στην περίπτωση της έκδοσης δοκιμής με το «βενζινάτο» υβριδικό σύστημα πρίζας των 313 ίππων αγγίζει την τελειότητα.


Ξεχωρίζει η (έξτρα) οθονάρα που πιάνει όλο τα ταμπλό, αλλά και ο διαμορφούμενος πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών.
4 Φωτογραφίες »

Ξεχωρίζει η (έξτρα) οθονάρα που πιάνει όλο τα ταμπλό, αλλά και ο διαμορφούμενος πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών.


Αφήνω για λίγο στο πλάι την πολυτέλεια, την τεχνολογία, την κομψότητα και το κύρος, που κάθε έκδοση της νέας σειράς Ε διαθέτει -και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό. Θα σταθώ στο ότι είναι μέσα στα 3 καλύτερα plug-in που έχει δοκιμάσει το Auto Τρίτη TEST Center μαζί με τη Mercedes C 300 e και τη Mercedes GLE 350 de (ναι, ναι αυτή είναι diesel). Το ότι και τα 3 είναι μοντέλα της Mercedes μόνο τυχαίο δεν είναι μιας και η γερμανική πολυτελής φίρμα τα εφοδιάζει με μεγάλη (για τα δεδομένα των υβριδικών πρίζας) μπαταρία, που εξασφαλίζει κορυφαία ηλεκτρική αυτονομία και έτσι ο κινητήρας καυσίμου θα ξυπνήσει σε μια μεγάλη διαδρομή ή αν ζητήσεις όλη την ισχύ πατώντας τέρμα το γκάζι.

Σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις, η Mercedes E 300 e διαφέρει μόνο στο διακριτικό λογότυπο και στην έξτρα τάπα φόρτισης. Αντίστοιχα και στο εσωτερικό δεν υπάρχουν εκπλήξεις με εξαίρεση τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων και στις επιλογές του μενού για τα προγράμματα λειτουργίας. Η (έξτρα) οθονάρα που «πιάνει» το ταμπλό από άκρη σε άκρη, η πολυτέλεια και η «άπλα» για τους επιβάτες συνεχίζουν να βρίσκονται στο επίκεντρο, ωστόσο το πορτ-μπαγκάζ έχει μειωθεί στα 370 λίτρα (από 540 λτ.) και λείπει ένας διπλός πάτος για να κρύβεις τα καλώδια φόρτισης.

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes E 300 e | Κυριλέ «limo» που καίει… σχεδόν τίποτα
Σελίδα 2Στα 3 καλύτερα plug-in που έχουμε δοκιμάσει
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις-Αυτονομία:0-100 σε 6,3 δλ, 100 χλμ. με ρεύμα και μετά κατανάλωση αυτοκινήτου πόλης!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Μια ξεχωριστή εμπειρία άνεσης και… ζεν!
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON