Ο 1,33 λτ. κινητήρας της GLA 200 διακρίνεται για την high-tech τεχνολογία που ενσωματώνει και την πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ προσφέρει καλές επιδόσεις και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
H δεύτερη κατα σειρά έκδοση της GLA είναι η έκδοση GLA 200 που δοκιμάζουμε και η οποία εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα των 1,33 λτ. που γνωρίζουμε ήδη και από άλλες προτάσεις τόσο της Mercedes όσο και του ομίλου Renault-Nissan που τον χρησιμοποιούν. Βάση της γκάμας αποτελεί η GLA 180 με το ίδιο μοτέρ ισχύος 136 ίππων. Η απόδοση του συνόλου της δοκιμής ανέρχεται στους 163 ίππους και όπως συμβαίνει όπου συναντάται, μόνο…βασική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Αυτό το δείχνει και στην πράξη αφού τραβάει θετικά και γεμίζει με περίσσια ευκολία, κάτι που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις μας προσδίδοντάς της καλές επιδόσεις. Η GLA 200 κινείται αέρινα και άνετα με αυτό το μοτέρ, ενώ συνδυάζεται τέλεια με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που αποτελεί και τη μοναδική επιλογή. Το τελευταίο ανάλογα με τη θέση του συστήματος παραμετροποίησης, συμβάλει στην διαμόρφωση ενός πιο άνετου ή και πιο σπορ χαρακτήρα της GLA διατηρώντας ψηλά τις στροφές, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού της. Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας.