3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Σταθερή, άνετη αλλά και ευχάριστη υπό πίεση είναι οδηγικά η νέα Mercedes GLA προσφέροντας παράλληλα και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό της.
Στο δρόμο: Πιο άνετη & ενδιαφέρουσα γενικότερα…
278.700 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2023)
Ο crossover χαρακτήρας της GLA είναι πιο εστιασμένος σε αυτή τη γενιά και αυτό είναι κάτι που αποτυπώνεται κυρίως στο δρόμο. Εκεί λοιπόν και παρά το γεγονός πως και αυτή η GLA πατάει στην πλατφόρμα της A-Class, έχει δεχθεί επεμβάσεις σε ανάρτηση και μηχανικά μέρη για να τονιστεί αυτός ο διαφορετικός της χαρακτήρας.
Η ανάρτηση έτσι έχει πιο μαλακή ρύθμιση και προσφέρει έτσι καλύτερα επίπεδα άνεσης από την προηγούμενη γενιά της, ενώ παράλληλα όπως και η νέα A-Class διακρίνεται για το υποδειγματικό επίπεδο ποιότητας κύλισής που παρουσιάζει. Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω φροντίζει ώστε παρά την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης και του αυξημένου ύψους του αμαξώματος, να μην παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης ή αποσταθεροποίηση του αμαξώματος, με την GLA έτσι να «πατάει» πειθήνια και να διαχειρίζεται εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου.
Το ευχάριστο οδηγικό της προφίλ όμως συνεχίζεται και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τον κινητήρα και το κιβώτιο να αλλάζουν ρύθμιση στη θέση Sport του συστήματος Dynamic Select και το τιμόνι να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό της. Έτσι, θα στρίψει αποφασιστικά και σβέλτα και παρά τις εμφανείς κλίσεις της σε δρόμο με στροφές, δεν παρεκκλίνει καθόλου από την τροχιά της, γεμίζοντας και σε αυτή την περίπτωση με σιγουριά τον οδηγό και τους επιβάτες της.
Σαφέστατα η μεγαλύτερη διαφορά της νέας GLA από την προηγούμενη, είναι τα υψηλά επίπεδα παρεχόμενης άνεσης και της ποιότητας κύλισης που προσφέρει.
Η ανάρτηση έτσι έχει πιο μαλακή ρύθμιση και προσφέρει έτσι καλύτερα επίπεδα άνεσης από την προηγούμενη γενιά της, ενώ παράλληλα όπως και η νέα A-Class διακρίνεται για το υποδειγματικό επίπεδο ποιότητας κύλισής που παρουσιάζει. Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω φροντίζει ώστε παρά την μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης και του αυξημένου ύψους του αμαξώματος, να μην παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης ή αποσταθεροποίηση του αμαξώματος, με την GLA έτσι να «πατάει» πειθήνια και να διαχειρίζεται εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου.
Το ευχάριστο οδηγικό της προφίλ όμως συνεχίζεται και όταν οι ρυθμοί ανέβουν, με τον κινητήρα και το κιβώτιο να αλλάζουν ρύθμιση στη θέση Sport του συστήματος Dynamic Select και το τιμόνι να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό της. Έτσι, θα στρίψει αποφασιστικά και σβέλτα και παρά τις εμφανείς κλίσεις της σε δρόμο με στροφές, δεν παρεκκλίνει καθόλου από την τροχιά της, γεμίζοντας και σε αυτή την περίπτωση με σιγουριά τον οδηγό και τους επιβάτες της.