Eντυπωσιακή είναι η ικανότητα προσαρμογής της GLE στις οδηγικές συνθήκες μέσα από την ποικιλία ηλεκτρονικών προγραμμάτων και τη λειτουργία της (έξτρα) αερανάρτησης, που ρυθμίζει κάθε τροχό ξεχωριστά και αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος αναλόγως ταχύτητας ή τερέν.
Στο δρόμο: Μαγικό χαλί με αρωγό την εξαιρετική αερανάρτηση
Οδηγικά, η Mercedes GLE 350 de δεν προσφέρει τίποτα λιγότερο από μια ξεχωριστή αρχοντιά και ένα απρόσμενα «αέρινο» πάτημα, παρά το τεράστιο βάρος και τις θηριώδεις διαστάσεις. Ακόμα και αν κινηθείς σβέλτα, θα σε ανταμείψει με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και θεαματική ουδετερότητα, με το τιμόνι να παραμένει ακριβές και στιβαρό σε αίσθηση. Στην ουδέτερη συμπεριφορά συμβάλει τόσο το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, όσο και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4MATIC (45:55), που απογειώνει την πρόσφυση εντός και εκτός δρόμου, σε στεγνό, βρεγμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα.
Στην ουδέτερη συμπεριφορά της Mercedes GLE συμβάλει τόσο το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, όσο και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4MATIC (45:55), που απογειώνει την πρόσφυση εντός και εκτός δρόμου, σε στεγνό, βρεγμένο ή χιονισμένο οδόστρωμα.
Εντυπωσιακή είναι η ικανότητα προσαρμογής της GLE στις οδηγικές συνθήκες μέσα από την ποικιλία ηλεκτρονικών προγραμμάτων και τη λειτουργία της (έξτρα) αερανάρτησης, που ρυθμίζει κάθε τροχό ξεχωριστά και αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος αναλόγως ταχύτητας ή τερέν. Ακόμα και σε δρόμους που θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο η ποιότητα κύλισης είναι θαυμαστή παρά την ύπαρξη των (έξτρα) τροχών με διάμετρο 21 ίντσες και ελαστικά 275/40 μπροστά και 315/50 πίσω. Σαν αποτέλεσμα και σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά καθίσματα, καθώς και την απίθανη ηχομόνωση (65,8 db στα 140 χλμ./ώρα) τα ταξίδια με την GLE είναι ονειρικά, θυμίζοντας εμπειρία first class σε αεροπορική πτήση.
Απρόσμενη και η ευελιξία, που εξασφαλίζει η ενεργή τετραδιεύθυνση (στις χαμηλές στροφές οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους μπροστινούς για μειωμένο κύκλο στροφής και στις υψηλές στρίβουν «μαζί» με τους μπροστινούς για σταθερότητα), ενώ για τα φρένα τι να πει κανείς; Αφήνουμε την επίδοση των 34,8 μέτρων για το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ. να… μιλήσει μόνη της.