ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Mercedes GLE 350 de | Diesel πρίζας με 333 άλογα
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή: Mercedes GLE 350 de | Diesel πρίζας με 333 άλογα

19.536 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2024)

- Κάνει έως 90 χλμ. καίγοντας… τίποτα!
- Τετρακίνητο με 333 άλογα και 750 Nm ροπής
- Πας και έρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα και μια φόρτιση
- Του λες «κρυώνω» και ανεβάζει τη θερμοκρασία στον κλιματισμό

Κάνει έως 90 χλμ. καίγοντας… τίποτα!

To υβριδικό σύστημα πρίζας της Mercedes GLE συνδυάζεται με μια μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 31,2 kWh (23,3 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα), δηλαδή σχεδόν όσο ενός μικρού ηλεκτρικού πόλης! Σαν αποτέλεσμα και όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, η GLΕ μπορεί να κάνει ακόμα και 90 χλμ. μόνο με ρεύμα (μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα). Μάλιστα, μέσα στην πόλη η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνάει τα 100 χλμ. χάρη στο αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Τετρακίνητο με 333 άλογα και 750 Nm ροπής

Αυτά τα νούμερα προκύπτουν από τον συνδυασμό εξελιγμένου δίλιτρου turbodiesel κινητήρα 197 ίππων με turbo υψηλής τεχνολογίας και τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων. Πατώντας λοιπόν με αποφασιστικότητα το γκάζι, γίνεσαι μάρτυρας επιδόσεων που θυμίζουν GTi: 0-100 σε 7,2 δλ., 60-100 σε 3,8 δλ. και 80-120 σε 4,8 δλ! Και μιλάμε πάντα για ένα τετρακίνητο θηρίο (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 4MATIC) 2,7 τόνων.


Η τελευταία εκδοχή της Mercedes GLE με την ακόμα πιο εκλεπτυσμένη αισθητική του πληθωρικού (4,9 μέτρα είναι αυτά) πλην κομψότατου αμαξώματος ήρθε με ακόμη περισσότερη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας
2 Φωτογραφίες »

Η τελευταία εκδοχή της Mercedes GLE με την ακόμα πιο εκλεπτυσμένη αισθητική του πληθωρικού (4,9 μέτρα είναι αυτά) πλην κομψότατου αμαξώματος ήρθε με ακόμη περισσότερη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας

Πας και έρχεσαι Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα και μια φόρτιση

Φυσικά πρώτη επιλογή είναι το πρόγραμμα Hybrid που βάζει σε προτεραιότητα την κατανάλωση, η οποία όσο υπάρχει ρεύμα στη μπαταρία είναι μηδενική (αν δεν πατήσεις τέρμα το δεξί πεντάλ ή αν δεν ξεπεράσεις τα 140 χλμ./ώρα). Ακόμα όμως και όταν δουλεύει ο diesel κινητήρας η μέση κατανάλωση είναι γύρω στα 6,5-7,1 λτ. diesel /100 χλμ.. Έτσι αν στα 90 χλμ. τη μέσης ηλεκτρικής αυτονομία προστεθούν και τα 1.000 χλμ. της αυτονομίας με diesel σε ταξίδι, η Mercedes GLE 350 de μπορεί να επιτύχει αυτονομία σχεδόν 1.100 χλμ! Mε άλλα λόγια ξεκινάς από Αθήνα full σε ρεύμα και diesel, πας Θεσσαλονίκη και ξαναγυρίζεις χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

Του λες «κρυώνω» και ανεβάζει τη θερμοκρασία στον κλιματισμό

H 2η γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX αποτελεί την αποθέωση της διαδραστικότητας διευκολύνοντας τη ζωή του οδηγού, αφού έχει τον ηλεκτρονικό του… concierge. Για παράδειγμα, λες «πεινάω» και σου βγάζει λίστα με εστιατόρια και σε οδηγεί σε όποιο επιλέξεις, ενώ αν πεις «κρυώνω» θα ανεβάσει τη θερμοκρασία του κλιματισμού. Αντίστοιχα θα την κατεβάσει αν πεις «ζεσταίνομαι» ή θα επιλέξει σταθμό στο ραδιόφωνο που θα παίζει τη μουσική που θα ζητήσεις.
 
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της Mercedes-Benz GLE 350 de με το diesel υβριδικό σύστημα, που φορτίζει και από την πρίζα.

Σελίδα 2Πολυτελές «θηρίο» που πάει με diesel ή ρεύμα
Σελίδα 3Κινητήρας: Κάνει 90 χλμ. με ρεύμα & όταν χρειαστεί «καίει» 7 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Πολυτελές & high-tech διαμέρισμα
Σελίδα 5Στο δρόμο: Μαγικό χαλί με αρωγό την εξαιρετική αερανάρτηση
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
CENNTRO AVANTIER