Η… αδερφική σχέση με το Clio είναι εμφανής, με τα σήματα της Mitsubishi, την ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα και τα αντίστοιχα LED φώτα να σπάνε κάπως την ομοιότητα. Το μοντέλο της δοκιμής είχε τροχούς 17 ιντσών, στη βασική έκδοση είναι 15 ιντσών και όχι αλουμινίου.
Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει, ούτε θα είναι η τελευταία. Ο λόγος για το… rebadging ή σε απλά ελληνικά την πρακτική με βάση την οποία δύο κατασκευαστές βγάζουν το ίδιο αυτοκίνητο αλλάζοντας ουσιαστικά τα σήματα. Η Mitsubishi εδώ και χρόνια είναι στο άρμα της συμμαχίας Renault-Nissan και μεταξύ της αποχώρησης από την ευρωπαϊκή αγορά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια επέλεξε να μείνει με τη λογική του rebadging λανσάροντας το «νέο» Colt και το «νέο» ASX (είναι το Renault Captur).
Η… αδερφική σχέση με το Clio είναι εμφανής με τα σήματα της Mitsubishi, την ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα και τα αντίστοιχα LED φώτα να σπάνε κάπως την ομοιότητα. Το ίδιο συμβαίνει και στην καμπίνα, όπου μόνο το σήμα στο τιμόνι κάνει τη διαφορά με τους επιβάτες να ικανοποιούνται από την ποιότητα υλικών (μαλακών και σκληρών), την εύχρηστη (κάθετη) οθόνη αφής των 7 ιντσών (9,3 ίντσες στην πλούσια έκδοση), καθώς και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, την ώρα που ο οδηγός έχει διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών (10 ιντσών με έξτρα χρέωση). Αυτό που δε θα αρέσει είναι το πλάτος του πίσω καθίσματος και γενικότερα η στριμόκωλη αίσθηση που έχουν όσοι κάτσουν πίσω, όπως συμβαίνει και με το Clio άλλωστε. Πάντως η Renault ανακοινώνει 391 λτ. για το χώρο αποσκευών του Clio, ενώ στο Colt περιέργως ανακοινώνονται 340 λτ..