Το Mitsubishi Colt ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και στον δυναμισμό, στο μοντέλο της δοκιμής τουλάχιστον, που «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 205/45.
Χάρη στην ευρωστία του γαλλικού κινητήρα στις χαμηλομεσαίες στροφές, το Mitsubishi Colt «τραβάει» ικανοποιητικά και προσπερνά αξιοπρεπώς, τη στιγμή που η μέση τιμή της κατανάλωσης συγκρατείται γύρω από τα 6 λτ./100 χλμ..
Το Mitsubishi Colt με τα 91 άλογα και τα 160 Nm ροπής δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά ούτε σέρνεται. Αντιθέτως χάρη στη ροπή του turbo κινητήρα στις μεσαίες στροφές κινείται, αλλά κυρίως προσπερνά αξιοπρεπώς (60-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ.). Ευχάριστη αίσθηση και από το κιβώτιο, το οποίο αν και έχει σχετικά μακριές διαδρομές, προσφέρει θετικό κούμπωμα με μαλακό συμπλέκτη, κάτι που βοηθά στην αστική χρήση. Το μεγάλο ατού του κινητήρα όμως είναι η συγκρατημένη κατανάλωση με τη μέση τιμή της να είναι στη διάρκεια της δοκιμής μας γύρω από τα 6,2 λτ./100 χλμ.. Με τη χρήση του προγράμματος Eco και προσεκτική οδήγηση μπορεί να πέσει και χαμηλότερα, εις βάρος πάντα της απόκρισης στο γκάζι.
Από εκεί και πέρα η οδήγηση του Colt είναι παρόμοια με αυτή του Clio, ισορροπώντας επιτυχημένα ανάμεσα στην άνεση και στον δυναμισμό, στο μοντέλο της δοκιμής τουλάχιστον, που «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 205/45 (15 ιντσών στη βασική έκδοση). Στην πόλη είναι ευέλικτο (10,4 μέτρα ο κύκλος στροφής) και απορροφά καλά τις λακκούβες των δρόμων, χωρίς όμως αυτό να βαίνει εις βάρος της αποτελεσματικότητας στη σβέλτη οδήγηση σε μια διαδρομή με στροφές. Η ευχάριστη οδηγική εικόνα συμπληρώνεται από τα δυνατά φρένα (παρά την παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς) και το άμεσο τιμόνι, με το πρόγραμμα Sport να το κολακεύει ιδιαίτερα.