Στην Ελλάδα υπάρχει μια προκατάληψη, και (ίσως) ένας ήπιος σνομπισμός, προς κάθετί με καρότσα. Μπορεί να πηγάζει από τα ‘70s - ‘80s που το αυτοκίνητο «κούρσα» ήταν το απωθημένο κάθε (μικρο)μεσαίου Έλληνα οικογενειάρχη. (σημερινή εποχή: κακάσχημη ενεργοβόρα ντουλάπα / κοντέινερ με ρόδες, δηλαδή s u v !)
Από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου η πρακτικότητα κ ευκολία παίζουν τον κύριο λόγο, και για να λέμε την αλήθεια δεν έχουν κ πολύ εκλεπτυσμένο γούστο γενικά στη ζωή τους, αυτή η κατηγορία των pick-up trucks (ακόμα μεγαλύτερα σασί, κ με κινητήρες .... βενζίνης!!) πουλά σα ζεστό ψωμί εδώ κ δεκαετίες.
Πίσω στην Ελλαδιτσα μας, απαγορευτικά για ιδιώτη τα +2 λίτρα, ΟΜΩΣ για όσους θα μπορούσαν να το έχουν ως δεύτερο όχημα, είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στους γεμάτους λακούβες, κρατήρες, τρύπες, ανωμαλίες, κακοτεχνίες, Ελληνικούς δρόμους, με μοναδική ευκολία να ανεβοκατεβάζεις ποδήλατα, σκύλους, μπαγκάζια, μηχανάκια, μεταφορές - μετακομίσεις ο Μπαμπης!, πεθερές (συγνώμη!), κτλ, κτλ.
Τα 10-11, κ ίσως κ 12 λίτρα καυσίμου, είναι απόρροια τριβών τετρακίνησης, αεροδυναμική μονοκατοικίας, και κοντό κιβώτιο με «επαγγελματικό» προσανατολισμό.
Το δε συγκεκριμένο «μιτσουμπίσι», αν συνεχίζει την παράδοση αξιοπιστίας των προηγούμενων μοντέλων, θα ζήσει για πάρα πολλά (πολλά όμως!) κ απροβλημάτιστα χρόνια.
Στην Ελλάδα υπάρχει μια προκατάληψη, και (ίσως) ένας ήπιος σνομπισμός, προς κάθετί με καρότσα. Μπορεί να πηγάζει από τα ‘70s - ‘80s που το αυτοκίνητο «κούρσα» ήταν το απωθημένο κάθε (μικρο)μεσαίου Έλληνα οικογενειάρχη. (σημερινή εποχή: κακάσχημη ενεργοβόρα ντουλάπα / κοντέινερ με ρόδες, δηλαδή s u v !) Από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου η πρακτικότητα κ ευκολία παίζουν τον κύριο λόγο, και για να λέμε την αλήθεια δεν έχουν κ πολύ εκλεπτυσμένο γούστο γενικά στη ζωή τους, αυτή η κατηγορία των pick-up trucks (ακόμα μεγαλύτερα σασί, κ με κινητήρες .... βενζίνης!!) πουλά σα ζεστό ψωμί εδώ κ δεκαετίες. Πίσω στην Ελλαδιτσα μας, απαγορευτικά για ιδιώτη τα +2 λίτρα, ΟΜΩΣ για όσους θα μπορούσαν να το έχουν ως δεύτερο όχημα, είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στους γεμάτους λακούβες, κρατήρες, τρύπες, ανωμαλίες, κακοτεχνίες, Ελληνικούς δρόμους, με μοναδική ευκολία να ανεβοκατεβάζεις ποδήλατα, σκύλους, μπαγκάζια, μηχανάκια, μεταφορές - μετακομίσεις ο Μπαμπης!, πεθερές (συγνώμη!), κτλ, κτλ. Τα 10-11, κ ίσως κ 12 λίτρα καυσίμου, είναι απόρροια τριβών τετρακίνησης, αεροδυναμική μονοκατοικίας, και κοντό κιβώτιο με «επαγγελματικό» προσανατολισμό. Το δε συγκεκριμένο «μιτσουμπίσι», αν συνεχίζει την παράδοση αξιοπιστίας των προηγούμενων μοντέλων, θα ζήσει για πάρα πολλά (πολλά όμως!) κ απροβλημάτιστα χρόνια.