Ταβάνι… Κάθε γενιά της 3άρας φέρνει επανάσταση στη μεσαία κατηγορία, μέχρι να ακολουθήσουν και οι βασικοί ανταγωνιστές της. Με την τελευταία 7η γενιά της αυτοί θα πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο…
Η νέα Σειρά 3 της BMW θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το καλύτερο premium μεσαίο μοντέλο της αγοράς. Αυτή, μεγάλωσε σε διαστάσεις, πατάει σε ένα καλύτερο και ελαφρύτερο σασί (CLAR) και ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα μέσα από τις μεγαλύτερες Σειρές (5&7) της BMW. Σε αυτή την γενιά λοιπόν έχουμε μια γενναία δόση τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων, αύξηση στους χώρους της και νέους TwinPower Turbo κινητήρες, που σε συνδυασμό με την απαράμιλλα γοητευτική οδική της συμπεριφορά και την αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής της, διαμορφώνουν το εντυπωσιακά πλήρες προφίλ της. Ειδικότερα στην έκδοση 330i με τον δίλιτρο κινητήρα των 258 ίππων και το πακέτο M Sport που δοκιμάζουμε.
Εμφανισιακά, η νέα Σειρά 3 δεν διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό από την εταιρική ταυτότητα της φίρμας που ακολουθείται στα υπόλοιπα μοντέλα της, διατηρώντας έτσι τις δυναμικές αλλά και πολυτελείς γραμμές της. Το «αθλητικό» της ύφος στην έκδοση αυτή είναι σαφώς πιο έντονο, με πιο επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και όμορφες ζάντες 19 ιντσών.
1545kgr 2λιτρος turbo με 258hp και πραγματική κατανάλωση 11lt...., μάλιστα...., που είναι το παράδοξο??? AUTOTRITI ευκαιρία να μας παρουσιάσετε τα ανταγωνιστικά αντιστοίχων χαρακτηριστικών αυτοκίνητα με μικρότερη κατανάλωση!!!
1545kgr 2λιτρος turbo με 258hp και πραγματική κατανάλωση 11lt...., μάλιστα...., που είναι το παράδοξο??? AUTOTRITI ευκαιρία να μας παρουσιάσετε τα ανταγωνιστικά αντιστοίχων χαρακτηριστικών αυτοκίνητα με μικρότερη κατανάλωση!!!