Η πιο άκαμπτη αλλά και ελαφρύτερη πλατφόρμα CLAR στην οποία βασίζεται η νέα Σειρά 3 της BMW, είναι υπεύθυνη για την επιστροφή στις παραδοσιακές οδηγικές της αξίες. Στην έκδοση M Sport η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή και είναι σε θέση να αναδείξει ακόμα περισσότερο τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα σε συνδυασμό ειδικά με τον κινητήρα της έκδοσης 330i.
Το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμα κι έτσι, σπάνια η ανάρτηση θα ενοχλήσει με την απορροφητικότητά της ενώ είναι εμφανής η βελτίωση στην ποιότητα κύλισης και ταξιδεύεις έτσι «ατσαλάκωτος». Τα «όμορφα» ξεκινούν όταν ανεβούν οι ρυθμοί και ακολουθήσεις κάποιες από τις φιδίσιες επαρχιακές διαδρομές. Εκεί, τόσο η αίσθηση όσο και η απόκριση της 330i στις εντολές του οδηγού, υπογραμμίζουν την ξεχωριστή της οδηγική ταυτότητα ενώ φυσικά και σε αποτελεσματικότητα ξεφεύγει πολύ από τα δεδομένα της κατηγορίας παραμένοντας σταθερή και γρήγορη αλλά και συμμετοχική όταν θελήσει ο οδηγός της και απενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά της δεσμά. Τα φρένα συμπληρώνουν την ευχάριστη εικόνα της, με 34,7 μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα.
1545kgr 2λιτρος turbo με 258hp και πραγματική κατανάλωση 11lt...., μάλιστα...., που είναι το παράδοξο??? AUTOTRITI ευκαιρία να μας παρουσιάσετε τα ανταγωνιστικά αντιστοίχων χαρακτηριστικών αυτοκίνητα με μικρότερη κατανάλωση!!!
1545kgr 2λιτρος turbo με 258hp και πραγματική κατανάλωση 11lt...., μάλιστα...., που είναι το παράδοξο??? AUTOTRITI ευκαιρία να μας παρουσιάσετε τα ανταγωνιστικά αντιστοίχων χαρακτηριστικών αυτοκίνητα με μικρότερη κατανάλωση!!!