Εξαιρετικό οδηγικά είναι και αυτό το Fiesta, το οποίο προβάλλει μια ελαφρώς πιο ανεβασμένη διάθεση να κινηθεί σβέλτα λόγω της απόδοσης των 125 ίππων του και της διατήρησης της μέγιστης τιμής της ροπής του για 500 σ.α.λ. παραπάνω από το «100άρι».

Oδική συμπεριφορά: More fun for your money

123.415 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2020)

Όπως και σε όλη την γκάμα του νέου Fiesta έτσι και στην έκδοση με τους 125 ίππους, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα εξαιρετικό οδηγικά αυτοκίνητο με την ανάρτηση και το πλαίσιό του να θυμίζουν μεγαλύτερης κατηγορίας όχημα. Εδώ, η απόδοση του κινητήρα αλλά και το γεγονός πως η ροπή έχει διευρυμένη κατά 500 σ.α.λ. έκταση, το καθιστούν πιο σβέλτο και πιο ευχάριστο οδηγικά συνολικά, χωρίς ωστόσο να αλλάζει ο χαρακτήρας του. Έτσι, παραμένει άνετο με καλή απορροφητικότητα της ανάρτησης, κορυφαίο σε αίσθηση και απόκριση στις εντολές του οδηγού του και ιδιαίτερα ευχάριστο σε συνθήκες πίεσης, εκεί όπου η ανάρτηση διαχειρίζεται με υποδειγματικό τρόπο όλες τις δυνάμεις που ασκούνται, καθιστώντας το ή μάλλον διατηρώντας το και σε αυτή την έκδοση, ως το κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

test center
KIA