ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Νέο Hyundai Inster: Ηλεκτρικό SUV πόλης με τιμή-πρόκληση

 Σχολιάστε 
5.212 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2025)
Δοκιμή Νέο Hyundai Inster: Ηλεκτρικό SUV πόλης με τιμή-πρόκληση
2 Φωτογραφίες »

Κοστίζει 17 χιλιάρικα, πιο φθηνό και από μίνι βενζίνης.
Έχει πραγματική αυτονομία στην πόλη 450 χλμ. περίπου.
Κάθονται άνετα ακόμα και οι ψηλοί & πέφτουν όλα τα καθίσματα (γίνεται διπλό κρεβάτι).
Είναι ευκολοδήγητο και αντέχει στις «ελληνικές» λακκούβες, βοηθάει το μεταξόνιο σε αυτό.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ηλεκτρικό SUV πόλης (μήκος 3,8 μ.) με 17 χιλιάρικα

Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Inster, αναμφίβολα μία από τις πιο hot αφίξεις της χρονιάς. Ο λόγος; Πρώτα απΆ όλα η τιμή του, καθώς ηλεκτρικό SUVάκι με 16.973 ευρώ (φθηνότερο και από βενζίνης) και από κατασκευαστή που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του, είναι μόνο αυτό. (Διαβάστε αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό του Hyundai Inster).

Ακροβατώντας λοιπόν ανάμεσα στη μίνι (διαστάσεις) και τη μικρή κατηγορία (χώρους), το Inster στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς στα ηλεκτρικά μοντέλα πόλης, αλλά και να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στο ευρύ κοινό.

Έχει πραγματική αυτονομία στην πόλη 450 χλμ. περίπου

Το Hyundai Inster είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων: Το βασικό μοντέλο λαμβάνει ισχύ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 97 ίππων, ενώ η πιο ισχυρή έκδοση τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 115 αλόγων.

Η «μικρή» έκδοση αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 42 kWh και έχει αυτονομία έως και 327 χιλιόμετρα, ενώ η έκδοση των 115 ίππων τροφοδοτείται με μεγαλύτερη μπαταρία 49 kWh, η οποία έχει αυτονομία 370 χλμ. σε μικτές συνθήκες και 518 στην πόλη σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αυτονομία -θεωρητική- από όλα τα μίνι ηλεκτρικά μοντέλα και κοντά στην πραγματική , καθώς σύμφωνα με όσα είδαμε στη δοκιμή μας βγάζει περί τα 450 χλμ..

Είναι ευκολοδήγητο και αντέχει στις «ελληνικές» λακκούβες, βοηθάει το μεταξόνιο σε αυτό

Στην οδηγική μας εμπειρία διαπιστώσαμε επίσης το πόσο ευκολοδήγητο είναι μέσα στην πόλη, παρότι ο κύκλος στροφής είναι στα 10,6 μέτρα. Οι μικρές διαστάσεις, το ελαφρύ τιμόνι, η δυνατότητα οδήγησης μόνο με ένα πεντάλ, το αυτόματο κιβώτιο και η μαλακή ανάρτηση είναι οι καλύτεροι «σύμμαχοι» του οδηγού στην καθημερινότητα. Μάλιστα το Inster αποδείχτηκε και αρκούντως ικανοποιητικό στους κακοφτιαγμένους αθηναϊκούς δρόμους για τα δεδομένα της κατηγορίας κάτι στο οποίο συμβάλλει το μακρύ του μεταξόνιο που συγκρίνεται με μοντέλα της επόμενης κατηγορίας.

Κάθονται άνετα ακόμα και οι ψηλοί & πέφτουν όλα τα καθίσματα (γίνεται διπλό κρεβάτι)

Ένα ακόμα στοιχείο που κρατάμε από το νέο Inster είναι οι καλοί του χώροι και η πρακτική καμπίνα. Συγκεκριμένα, η καμπίνα έχει άνετους χώρους για 4 ενήλικους, με πολύ καλούς χώρους για τα γόνατα και το κεφάλι, θυμίζοντας μοντέλο μικρής κατηγορίας περισσότερο. Highlight πάντως της καμπίνας είναι ότι στην πλούσια έκδοση distinctive όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν και έτσι να γίνουν κρεβάτι.

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά τη δοκιμή του Hyundai Inster.
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: Παιχνιδιάρικη και active εμφάνιση
Σελίδα 3Εσωτερικό: Hi-tech, πρακτικό και με καλό εξοπλισμό
Σελίδα 4Κινητήρας: Βγάζεις πάνω από 400 χλμ. στην πόλη με μία φόρτιση
Σελίδα 5 Στο δρόμο: Φέρτε του το κλειδί της πόλης
Σελίδα 6Η γνώμη μας, Εξοπλισμοί & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL