Οι 115 ίπποι του αποδεικνύονται αρκετοί για το μικρό (για ηλεκτρικό) βάρος των 1.410 κιλών του Inster, καθώς και θα επιταχύνει δυναμικά όποτε του ζητηθεί, και η κατανάλωση θα συγκρατηθεί αρκετά χαμηλά.
Το μοντέλο της δοκιμής μας εξοπλιζόταν με τον κινητήρα των 115 ίππων και τη μεγάλη μπαταρία των 49 kWh. Κατά την δοκιμή μας λοιπόν, διαπιστώσαμε πως το ηλεκτρικό σύνολο έχει πολύ καλή απόκριση στο γκάζι και είναι ιδιαίτερα ομαλό σε λειτουργία. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι ρυθμίσιμο ως προς την ένταση λειτουργίας με την χρήση paddles στο τιμόνι, ενώ παράλληλα υπάρχει και η επιλογή «One-Pedal» που, όπως φανερώνει η ονομασία, το Ιnster μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Για να επιβραδύνει, αλλά και τελικά να ακινητοποιήσει το μικρό SUV, ο οδηγός απλά αφήνει το γκάζι και το αυτοκίνητο σταματά προοδευτικά. Προσωπικά, μέσα στην πόλη χρησιμοποιήσαμε το one-pedal και την επόμενη βαθμίδα.
Το Inster μοιάζει αρκετά ώριμο και συγκροτημένο και το κυριότερο ιδανικό για αυτοκίνητο πόλης. Είναι «ζωντανό» στο δρόμο, λόγω της αμεσότητας στην απόκριση, αλλά και ήρεμο συνάμα, καθώς είναι ήσυχο και δεν αντιδρά νευρικά.
Από πλευράς δύναμης και τραβήγματος κινητήρα, οι 115 ίπποι του αποδεικνύονται αρκετοί για το μικρό (για ηλεκτρικό) βάρος των 1.410 κιλών του Inster, καθώς και θα επιταχύνει δυναμικά όποτε του ζητηθεί, και η κατανάλωση θα συγκρατηθεί αρκετά χαμηλά. Στην περίπτωση μας γυρόφερνε στα 10-12 kWh εντός πόλης με την πραγματική αυτονομία να είναι αρκετά πάνω των 400 χλμ.. Βέβαια, σαφώς και το νούμερο μειώνεται στον αυτοκινητόδρομο μιας και το Inster (σ.σ. όπως και κάθε ηλεκτρικό) αρέσκεται στα σταμάτα - ξεκίνα της Λ. Κηφισίας και στις γειτονιές μέσα στην Αττική.