Ο ατμοσφαιρικός, 3 κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 998 κ.εκ. του Hyundai i10, θα φέρει εις πέρας τα… βασικά του καθήκοντα για τις κοντινές μετακινήσεις, όντας αρκετά πολιτισμένος, ενώ με κατάλληλη χρήση και σε συνδυασμό με το 5άρι -θετικό- κιβώτιο (σε αυτό βοηθάει και η ένδειξη βέλτιστης σχέσης) μπορεί να λειτουργήσει οικονομικά. Από την άλλη βέβαια, οι 66 ίπποι του δεν επαρκούν για διαδρομές με ανηφόρες-κατηφόρες και θα χρειαστεί να κατεβάσετε συχνά σχέση, ενώ αν επιχειρήσετε να τον πιέσετε, θα δείτε και την κατανάλωση να ανεβαίνει. Βεβαίως αυτό δεν ισχύει μόνο για το i10, καθώς τα περισσότερα μοντέλα αυτής της κατηγορίας με αντίστοιχη ιπποδύναμη παρουσιάζουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Υπό κανονικές συνθήκες, η κατανάλωση είναι 5,8 λτ./100 χλμ. και οι επιδόσεις του βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Καλά θα έκανε η Hyundai να φέρει την έκδοση με το υγραέριο και στην Ελλάδα. Καινούργιο όχημα με σύστημα υγραερίου από εργοστάσιο και σωστή εγγύησης 0_ο!!
Καλά θα έκανε η Hyundai να φέρει την έκδοση με το υγραέριο και στην Ελλάδα. Καινούργιο όχημα με σύστημα υγραερίου από εργοστάσιο και σωστή εγγύησης 0_ο!!