H τέταρτη γενιά του Sportage δέχτηκε ένα upgrade. Στο «πακέτο» της αναβάθμισης περιλαμβάνεται η φρεσκαρισμένη σχεδίαση αλλά και ένας νέος κινητήρας diesel.
Στο φυσιολογικό χρονικό σημείο των τριών ετών από την πρώτη εμφάνιση της τεταρτης γενιάς του, το Sportage έρχεται και στην Ελληνική αγορά με ένα λίφτινγκ ή μια αναβάθμιση αν προτιμάτε, όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε π.χ. για τα smartphones. Οπτικά οι αλλαγές είναι αισθητές: υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες με νέους αεραγωγούς και νέες θέσεις και σχήμα για τους προβολείς ομίχλης σε ό,τι αφορά το εμπρός μέρος. Πίσω αντίστοιχα, ενώ διατηρείται η κόκκινη «γεφυρα» ανάμεσα στα φώτα, έχει ανασχεδιαστεί κι εδώ ο προφυλακτήρας και φέρει πλέον στα άκρα του τα φώτα της όπισθεν και κάποια ανακλαστικά. Συνολικά η εικόνα είναι πιο φρέσκια και αυτό θα βοηθήσει εμπορικά το Sportage, το οποίο φυσικά δεν αλλάζει τη συνολική φόρμα του και με μήκος στα 4,48 μέτρα (υπολογίστε συν 10 χλστ. για την έκδοση GT Line που δοκιμάζουμε εδώ) παραμένει στην καρδιά της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Βέβαια, εκτός από το κέλυφος, όλα τα upgrade που κάνουν οι εταιρείες πλέον, αφορούν οπωσδήποτε και το τεχνικό σκέλος, το λογισμικό αλλά και το… hardware. Aυτό το τελευταίο είναι ο κινητήρας ντίζελ των 1,6 λίτρων (με τις γνωστές εκδοχές των 115 και 136 ίππων). Συνυπολογίστε και ένα σχετικό φρεσκάρισμα στο εσωτερικό κι έχετε μια καλή εικόνα για την ανανεωμένη εκδοχή του Sportage. Σε ό,τι αφορά τις τιμές, η βασική βενζινοκίνητη των 1,6 λίτρων ξεκινά από 22.590 ευρώ, η μεσαία ντίζελ (136 PS) ξεκινά από 25.990 ευρώ. Η σούπερ πλούσια GT Line που βλέπετε εδώ, με 19άρες ζάντες, φουλ πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων και σαφή ροπή προς την πολυτέλεια, ανεβαίνει στα 28.000 ευρώ.
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..