Δοκιμάζουμε τη νέα πρόταση της Mitsubishi, που αναβιώνει το όνομα Eclipse με δεύτερο συνθετικό το Cross, στην έκδοση με τον 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 163 ίππων.
Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross με 163 PS
Το όνομα Eclipse παρατηρήθηκε πρώτη φορά στο «ηλιακό σύστημα» της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1989. Μετά από τέσσερις γενιές μοντέλων έως το 2012, η νέα «έκλειψη» της Mitsubishi επανέρχεται, αυτή τη φορά με crossover χαρακτήρα.
Σταθερό, με καλά αποθέματα πρόσφυσης και ικανοποιητική ουδετερότητα έδειξε να είναι το νέο Crossover της Mitsubishi.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new- Νέο SUV από τη Mitsubishi
- Αναβίωση του ονόματος Eclipse
- Με 1,5 λτ. τούρμπο βενζίνης 163 ίππων
- Από 21.350 ευρώ
Δύσκολα μια εταιρεία μπορεί να πορευτεί πλέον στην αγορά χωρίς SUV. Μικρά, μικρομεσαία, μεγάλα – δεν έχει σημασία. Ο κόσμος τα θέλει και οι εταιρείες εστιάζουν πια εκεί. Ειδικά σε εταιρείες με την ιστορία της Mitsubishi στο χώρο των σκληροτράχηλων 4x4 (βλ. Pajero κ.λ.π.) ή των πιο μοντέρνων crossover, ήταν εμφανές το κενό εκεί στο κομμάτι της αγοράς με οχήματα μήκους 4,4 μέτρων. Αυτήν ακριβώς την θέση ήρθε να καλύψει η εταιρεία αναβιώνοντας ένα ιστορικό όνομα: το Eclipse.
Mπορεί η ιστορία του να είναι μεγάλη ως κουπέ με σπορ χαρακτήρα, ωστόσο οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Έλληνες το ξέρουμε μόνο από κάποιες σποραδικές θεάσεις του στη χώρα μας. Μικρή σημασία έχει αυτό διότι πλέον δίπλα στο Eclipse μπαίνει ο κωδικός Cross και τα αλλάζει όλα.
Στη νέα εποχή της «έκλειψης» λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα SUV της μικρομεσαίας κλάσης το οποίο με ένα εντυπωσιακό εμπρός μέρος και νύξεις προς την αισθητική ταυτότητα των μεγαλύτερων 4x4 μοντέλων της εταιρείας, κλέβει αμέσως την παράσταση. Πρωταγωνιστής είναι όμως και το πίσω μέρος με έντονα ανάγλυφες επιφάνειες πάνω από τα φτερά, ανασηκωμένο πίσω άκρο και διπλό παρμπρίζ. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η επιλογή πετυχαίνει εύκολα το στόχο της εταιρείας να ξεχωρίσει, ωστόσο είναι γεγονός ότι δείχνει λίγο «θορυβώδες» οπτικά.
Η έκδοση της δοκιμής χτίζεται γύρω από τον 1.500άρη κινητήρα με τούρμπο και 163 ίππους σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Οι τιμές εδώ ξεκινούν από τα 21.350 ευρώ και είναι σωστά κεντραρισμένες στον ανταγωνισμό. Για να πάρετε και τετρακίνηση (την πολύ αποτελεσματική λύση της Mitsubishi την οποία έχουμε δοκιμάσει μέχρι και σε αρκτικές συνθήκες πρόσφατα) θα πάρετε και κιβώτιο CVT και πλουσιότερο εξοπλισμό αλλά θα ανεβείτε και στα 26.900 ευρώ.
Το αμαξι το αγορασα. 1) Εχει πραγματι την καλυτερη τιμη στην κατηγορια οχι μονο λογω 1500 κυβικων κι 163 ιππων αλλα διοτι εχει στανταρ το πακετο ενεργητικης ασφαλειας. Για να το παρεις αυτο στα αλλα θελεις 26 χιλιαρικα και πανω. 2) Ειναι απιστευτα γρηγορο και οικονομικο. Μου καιει απο 6,9 εως 7,5 λιτρα στο βενζιναδικο. Κανω δηλ 800 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ.Μικτη διαδρομη Αθηνα και εθνικη οδο. Εαν πηγαινεις μεχρι 100χλμ/ωρα η καταναλωση ειναι κατω απο 6 λιτρα. 3) Στο χωρο αποσκευων η Μιτσουμπιση μετρά μεχρι την εταζερα. Αλλοι κατασκευαστες μεχρι την οροφη. Αρα ειναι μεγαλυτερος απο την επισημη μετρηση. Πχ στο Α160 που ειχα πριν, ειχε 400 λιτρα πορτ παγκαζ αλλα δεν ειχε βαθος καθολου οποτε δεν χωραγε πραγματα για 2 μωρα. Με το Μιτσουμπισι όμως χωρανε τα παντα ευκολα γιατι εχει μεγαλο υψος και βαθος. Τα καθισματα τα εχω τερμα πισω και η καμπινα ειναι αιστευτα ανετη. Στο εξωτερικο εχω δει σε δοκιμες το κιτ επεκτασης του πορτ παγκαζ που καταργει το 2ο παγκαζ και κερδιζεις 81 λιτρα δηλ εχεις απο 531 μεγιστο εως 450λιτρα ελαχιστο. Κοστιζει 120 ευρω ειδα πχ στην Τσεχια, αλλα θα μπορουσα ευκολα να ξεβιδωσω το 2ο παγκαζ και να βαλω μονος μου μια μοκετα με 10 ευρω. Δειτε φωτο. 4) Ενοχλει ο θορυβος με ανοιχτα παραθυρα απο τα 120 χλμ/ωρα και πάνω (όμως και αλλοι φιλοι με SUV αναφερουν το ιδιο) και οσον αφορα το πισω μερος το διπλο παραθυρο ειναι χαμηλο και βοηθα στο παρκαρισμα, ενω με τις φαρδιες κολώνες ελυσα το προβλημα με τα κυρτα καθρεπτακια που καταργουν την τυφλη γωνια με κοστος 2 ευρω. 5) Η αναρτηση του ειναι ανετη εχει πολυ μεγαλη διαδρομη δεν φοβαται λακουβες ειναι πραγματι αμαξι ικανο για εκτος δρομου κινηση 6) Το πρωτο σερβις μου κοστισε στην επισημη αντιπροσωπια 99ευρω. Χρειαζεται σερβις καθε 20.000χλμ. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με το Mitsoubishi Eclipse cross.
Αν και δεν είμαι οπαδός των SUV ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν τετρακίνηση, νομίζω πως το συγκεκριμένο έχει την καλύτερη σχέση τιμίας αξίας και αξιοπιστίας.Οταν κάποια αλλά τρικύλινδρα κοστίζουν 25000€ plus νομίζω ότι αποτελεί ευκαιρία.Τώρα για τη σχεδίαση του είναι θέμα γούστου.Αντικειμενικά είναι πολύ καλό και αξιόπιστο.Νομίζω όμως ότι αναμένεται το face lifting οπότε αξίζει κανείς να το περιμένει ,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας, το αυτοκίνητο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία..τα τέλη δεν είναι απαγορευτικά για να γίνουν αποτρεπτικά για την απόκτηση του αυτοκίνητου. Αλλωστε γι αυτο εχει και προσιτή τιμή αγοράς, Τα αλλα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία όπως πχ τα Σουμπαρου είναι πολύ ακριβότερα..Μη ξεχναμε την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που τελευταια δεν την βλέπουμε. Επίσης παρομοια τέλη εχει και η αειθαλής και παντα αξεπεραστη Τζιουλεττα, εάν θελπυμε κατι ευρωπαικο για να μεινουν και τα χρηματα μας στην Ευρώπη μας..
Πολυ καλη παρουσιαση. Μια μικρη διορθωση [μιας και εχω διαβασει παρα πολυ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο]: ο χωρος αποσκευων ειναι κοντα στα 340λιτρα. Τα 448 που αναφερετε ειναι με τα καθισματα τερμα μπροστα [εκει οπου ο ενηλικας δεν θα βολευτει-μονο μικρα παιδια]. Αλλα η εταζερα αφαιρειται & αποθηκευεται ευκολα, οποτε ευκολα διαχειρισιμος ο εξτρα χωρος.
Για τα τέλη κυκλοφορίας ούτε λόγος.Τα 279,00 € που πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης είναι πολλά για την εποχή μας όταν πρόκειται μάλιστα για καινούριο αυτοκίνητο, και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε υποψήφιος πρίν την αγορά του αυτοκινήτου.