5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Micra στην έκδοση με τον 1.500άρη dCi πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 90 ίππων.
Δοκιμή: Νέο Νissan Micra
113.097 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2017)
Η πέμπτη γενιά του μικρού Nissan αφήνει στην άκρη το παρελθόν και στοχεύει, ξεκάθαρα πλέον, στην κορυφή της κατηγορίας. Δείτε τώρα όλα όσα πρέπει να ξέρετε, για το καλύτερο Micra.
To νέο Micra πιάνει την κατηγορία από τα μαλλιά σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά: είναι ήσυχο σε κύλιση, σταθερό στην εθνική και συναρπαστικό σε δρόμο με στροφές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
- Εντελώς νέα σχεδίαση
- Κορυφαία ποιότητα στο ταμπλό
- Υψηλή τεχνολογία
- Κινητήρας diesel 1,5 λίτρων
Η έκπληξη στα μάτια όλων οσων αντικρίζουν το νέο Micra στο δρόμο έρχεται σε δύο κύματα. Το πρώτο αφορά την εμφάνιση: ποιο είναι αυτό το τόσο δυναμικό μικρό που μόλις πέρασε από δίπλα; Το δεύτερο σοκ έρχεται όταν βλέπει κανείς ότι στο πίσω μέρος αυτή η -εν προκειμένω πορτοκαλί- πρόκληση γράφει «Micra» στο πίσω μέρος! Πρόκειται για το χρονικό μιας προαναγγελθείσας «αναστάτωσης» αφού από την πρώτη στιγμή, από την παρουσία του στις εκθέσεις και από την οδηγική επαφή στο εξωτερικό, η πέμπτη γενιά του μικρού Nissan είχε δείξει ότι ουσιαστικά μόνο το όνομα είναι αυτό που τη συνδέει με τα τέσσερα προηγούμενα μοντέλα.
Το χαριτωμένο, «κοριτσίστικο» Micra δεν υπάρχει πια. Οι καμπύλες και τα μεγάλα, ωοειδή, γεμάτα έκπληξη φώτα των δύο τελευταίων γενιών έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα ασύγκριτα πιο δυναμικό στιλ το οποίο απορρέει από το σύνολο και όχι μόνο από το πώς ταιριάζουν μεταξύ τους η μάσκα τα φώτα και ο εμπρός προφυλακτήρας. Αυτό το Micra έχει στο καπό του αυλακώσεις που θα ζήλευε το ομόσταυλο GT-R. Mέχρι και δύο φουσκώματα στην οροφή με αυλάκι στη μέση έχει!
Υπάρχει βέβαια ένα ρίσκο σε όλα αυτά καθώς η ιστορία έχει δείξει ότι συχνά οι λίγο πιο ακραίες επιλογές στο ντιζάιν τείνουν να γερνούν λίγο γρήγορα. Υπό αυτό το πρίσμα ίσως είναι μια καλή δικλείδα ασφαλείας το γεγονός ότι η Nissan δεν πέρασε «τέρμα γκάζι» στην παραγωγή όλα τα χαρακτηριστικά που είχε το πρωτότυπο Sway, προπομπός του Micra πέμπτης γενιάς. Προφανώς κάτι ξέρουν οι Ιάπωνες. Το μόνο που μας μένει ωστόσο για να ολοκληρωθεί το παζλ, είναι η τιμή, αφού το λανσάρισμα θα γίνει τον Απρίλιο κι εμείς εκτάκτως καταφέραμε και βάλαμε στο χέρι το αμάξι από τώρα.
Τεχνικά πάντως, οι εκπλήξεις είναι εξίσου δυνατές και δείχνουν αυτό που είχαμε υποθέσει: στόχος δεν ήταν να βγει στην αγορά ένα καλύτερο Micra αλλά ένα όχημα που θα παίξει για τον «τίτλο», Την πρώτη θέση των πωλήσεων. Το μικρό Nissan φυσικά δεν είναι άγνωστος στους πίνακες πωλήσεων, το αντίθετα μάλιστα. Απλώς τώρα, απελευθερωμένο από συμβάσεις του παρελθόντος κοιτάζει πιο καλά το κατεστημένο της κλάσης. Βλέπετε, ένα διαζύγιο δεν είναι εύκολο, αλλά έχει και τα καλά του.
Η Γερμανια εχει τα καλυτερα συνεργεια! Παραδεχτειτε το επιτελους!
Τέλειο το νέο Micra, το θέλω!
《Panos》 τυπε αν δεν εισαι βαλτος για καποιο σκοπο τοτε σιγουρα εισαι βλακας.
Ευκαιρια δεν το λες καθως ειναι λιγο τσιμπημενο στην τιμη και σιγουρα θα μπορουσε να ηταν πιο οικονομικο στην αγορα μας για να εχει μια θεση στους πρωτους.Αν και μαλλον εκει κοντα θα θρονιαστει γιατι αξιζει μια θεση με της τεχνολογιες την ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και υπηρεσιες σερβις που προσφερει ο ελληνας αντιπροσωπος οπως και παραδοσιακα η nissan. Ανμφισβητητα απο τα πλεον ομορφα μικρα που υπαρχουν που θα το βλεπουν ζηλοφθονα σχεδον ολοι οι αντιπαλοι του!
Πάρα πολύ όμορφο το είδα στο δρόμο στο μπλε ανοικτό και μου άρεσε τρελά και συγκρίνοντας το με της γυναίκας μου το Οπελ Αστρα μοντέλο g 2000 δεν μου φάνηκε καθόλου μικρό
Με χαλάει πολύ το πεντάρι σασμάν που λανσάρουν σε όλες τις εκδόσεις και περισσότερο η έλλειψη αυτόματου σασμάν που θεωρώ must
Οι τεχνολογιες που λανσαρει και το ομορφο εσωτερικο παει παρεα με την τιμη του. Δεν το ηξερα οτι επρεπε να δωσω 16 17 χιλιαρικα για να το παρω με καλο εξοπλισμο κ με τυχον παιδικες ασθενειες που ολα τα καινουργια βγαζουν.
Ειχα αγορασει ενα micra το 2005, ειχε καποια προβληματα, αλλα σε γενικες γραμμες ηταν καλο αυτοκινητο για την τιμη αγορας του. Ηταν απαραδεκτο ομως οσον αφορα τη συχνοτητα των απαιτουμενων service απο την αντιπροσωπεια και το υψηλο κοστος αυτων το οποιο ηταν δυσαναλογο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Νομιζω οτι αγοραζεις ενα τετοιο αυτοκινητο πρωτιστως για λογους οικονομιας αλλα ανακαλυπτεις στην πορεια οτι πιαστηκες κοροιδο. Τωρα με την εμπλοκη της renault φανταζομαι οτι αυτο το κοστος θα εχει ανεβει ακομη περισσοτερο οπως και οι βλαβες. Δε θα αγοραζα ξανα nissan.
πανάκριβο. σε συνδυασμό με την πολύ κακή υποστήριξη που παρέχει η εισαγωγική της nissan θα το σκεφτόμουν 2 κ 3 φορές. κάτοχος qashqai j11 με άπειρα προβλήματα όσον αφορά κακοτεχνίες και απαράδεκτη συναρμολόγηση στο εσωτερικό του.
οτι αισθητικη και μηχανικη αλλαγη και να κανουν οι ιαπωνες θα ειναι μια ζωη πισω απο τους γερμανους! σε αυτη την κατηγορια νο1 οπελ κορσα νο2 φορντ φιεστα