Μέσα στην πόλη το Grandland καίει μόλις 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ η πραγματική μέση κατανάλωση είναι στα 7,7 λτ./100 χλμ., μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο Grandland, παρόλο που ζυγίζει 200 κιλά παραπάνω.
Το 48V υβριδικό σύνολο του νέου Grandland μάς είναι αρκετά οικείο, καθώς το έχουμε συναντήσει σε αρκετά μοντέλα του Ομίλου. Η συνολική απόδοσή του είναι στα 136 άλογα τα οποία προέρχονται από τον γνωστό 1.200άρη PureTech τούρμπο κινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 51 Nm ροπής, που έχει τοποθετηθεί μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Το μικρό αυτό ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει τον βενζινοκινητήρα κατά την επιτάχυνση, παρέχοντας έξτρα ισχύ και γεμίζοντας έτσι τη λειτουργία του συνόλου στις χαμηλές στροφές. Έτσι, αφενός κρύβει την τρικύλινδρη χροιά με το μοτέρ να ακούγεται μόνο στην απότομη επιτάχυνση και στις ψηλές στροφές, ενώ παράλληλα τονίζει και τις επιδόσεις, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα (5,8 και 7,3 δλ., αντίστοιχα) να κρίνονται αρκετά καλές και σαφώς βελτιωμένες σε σχέση με τον προκάτοχό του (6,2 και 8,0 δλ.), παρόλο που είναι πάνω από 200 κιλά βαρύτερο, πλέον.
Το μεγαλύτερο όφελος ωστόσο του 48V υβριδικού συστήματος είναι ότι μπορεί να κινήσει το Grandland μόνο με ρεύμα, έστω και περιορισμένα. Σε καταστάσεις όπως το παρκάρισμα, οι εκκινήσεις, αλλά και σε αστικές διαδρομές (με ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα), αρκεί κυριολεκτικά να «χαϊδεύεις» το γκάζι με το πόδι σου. Σε διαφορετική περίπτωση ο κινητήρας θα εκκινήσει άμεσα, φέρνοντας και έναν μικρό κραδασμό. Αυτό όμως συνεπάγεται και μεγάλη οικονομία καυσίμου, καθώς μέσα στην πόλη η τιμή της μετρήθηκε στα 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ η πραγματική μέση κατανάλωση είναι στα 7,7 λτ./100 χλμ., μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο Grandland, μολονότι στην ουσία μιλάμε για ένα μοντέλο μια κατηγορία πάνω.