Η ανάρτησης θα προσπελάσει τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να φέρει θόρυβο ή κραδασμούς στην καμπίνα.
Τα οδηγικά χαρακτηριστικά του γερμανικού SUV δεν αλλάζουν ιδιαίτερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του καθώς και πάλι η στόχευση αφορά στην άνεση των επιβατών. Τα καλά ξεκινούν από τα εργονομικά (με πιστοποίηση ανεξάρτητου φορέα) καθίσματα AGR και συνεχίζονται με τη λειτουργία της ανάρτησης που καταφέρνει να «σβήσει» τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να φέρει θόρυβο ή κραδασμούς στην καμπίνα. Αυτό καθίσταται εφικτό χάρη στο έξυπνο σύστημα ανάρτησης FSD (Frequency Selective Damping),που προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες του δρόμου και το στιλ οδήγησης, προσαρμόζοντάς την απόσβεση ανάλογα των συνθηκών. Αυτό συνεισφέρει και στην καλύτερη πρόσφυση και την προοδευτικότητα των αντιδράσεων σε πιο γρήγορους ρυθμούς, όποτε το Grandland εμπνέει σιγουριά ακόμη και αν το πιέσεις, αν και από την άλλη το τιμόνι έχει αρκετά ελαφριά αίσθηση και δεν είναι τόσο άμεσο στις εντολές.
Το Grandland σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου μέχρι τα 130 χλμ./ώρα και την απόδοση των φρένων του με αεριζόμενους δίσκους μπρος-πίσω.
Από εκεί και πέρα, το Grandland σε κερδίζει με την υψηλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θορύβου μέχρι τα 130 χλμ./ώρα και την απόδοση των φρένων του με αεριζόμενους δίσκους μπρος-πίσω. Το Grandland ακινητοποιήθηκε από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 35,8 μ., ενώ εκτός από αποδοτικά, αποδείχθηκαν και αρκετά ανθεκτικά στα διαδοχικά φρεναρίσματα.